Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Idk whether to say your friends a moron, or you are.

Go directly to jail. Do not pass Go. Do not collect $200.

Comments

it should have been the other way around. he writes an FML, not you.

Idk whether to say your friends a moron, or you are.

umm I'm gonna go with a combination

why do people use the word nigger against each other? my Italian friends would never call me a guinea, so you fucking faggots should stop using nigger.

I would do the same back to you. you can be cripple buddys

You both deserve it b/c 1. That's not a good joke and 2. Why do you think they have fire drills, "friend of the OP"?

how do u report ppl

Dude thats even better.

Awww poor guy. ):

Damn... that's a cruel prank.

haha that's what I was thinking. the Op isnt a very good "friend"

Just because OP's friend was stupid enough to jump out a window without checking the conditions of his surroundings first, doesn't mean the OP is cruel. I thought it started out as a pretty well intended prank.

he deserved it.. you dont just jump out the window when the smoke detector goes off!! you make sure there's a real fire first!

thats technicaly what your supposed to do because fire can engolphe a room pretty damn fast and you better not be in that room so jump the fuck out

*Engulf. You tried way too hard to spell that.

249's comment made me rofl all over the place.

wow i cant tell which one is worse... hes probably gonna smack u with his crutches and shove it up ur butt

Go directly to jail. Do not pass Go. Do not collect $200.

You just made my day #9

So fricken funny!!!!!

wow ur a great friend.....im sure he loves you now......