By Anonymous - 09/12/2012 20:03 - New Zealand - Auckland

Today, my doctor finally prescribed me some medication for my arthritis. The cap was insanely well-secured, and my hands were too racked with pain to get it off. FML
I agree, your life sucks 31 269
You deserved it 1 846

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Might I suggest a hammer? OR you could get a child to open it. Those little fuckers seem to be the only ones capable of opening those damn child safety caps.

Comments

The epitome of, indeed.

Time to bust out the power tools.

Power tools usually require a strong grip also. OP, you're screwed!

20- nah, saws just require a good trigger finger.

20 - Was that pun intentional? :D

Wracked with pain?

She is not very handy at opening medication bottles. On a serious note, request non child-proof bottle, next time, OP!

37- if I explain the pun, to ANYONE, the pun fairy will take away my pun powers..

ziplock bags requested

Might I suggest a hammer? OR you could get a child to open it. Those little fuckers seem to be the only ones capable of opening those damn child safety caps.

I just laughed until I cried... That is so true!!!

This comment made my day, thank you!

You're welcome. The walrus aims to please...sometimes.

Omg that was THE perfect comment!!!!! Just me feel so much better after my crappy weekend. I fell off my bed from laughing so hard!!!

:I sorry ask for something maybe easier to open a pill capsul ?

I am guessing typing this FML was also not reccomended

I'll bet the doctor had already thought of that when he gave you the medicine. He's having a good chuckle now.

Use "the gripper" as advertised on tv! Wow it really does have a use!

Those things jeez.. I've tried everything from a knife to a friggin lightsaber. They refuse to open! :(

I would but the lil bastard ran off! D: little ninjas, they are.

No pain, no gain! Just rip that sucker off and enjoy your meds.

What if your pulling instead of rotating it ? Happens to me all the time , lol.

I couldn't help but think of the fml before this one.. :S

My lord the image O.O

I went through that too... Made my dad turn into my servant and open my meds for me everyday. Why must the doctors torture us so??? "t(.____. "t )

You made him do it every single day? Why didn't you just put the cap on looser after the first time?

I wasn't the one closing it now was I?

Your doctor is a but of a troll.

So he spews a lot of shit? Thats not a nice thing to say about docs.

I only said his doctor. Not all of them.

41 Check your typo, then my comment. :)