By FrOsTy25 - 13/04/2011 22:57

Today, I ran a red light in front of a cop and got pulled over. My friend thought it would be funny to throw a knife in my lap and scream "Help me officer, he has a knife!" FML
I agree, your life sucks 50 689
You deserved it 7 626

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Comments

bahaaha sorry op but thats hilarious!

That's funny. What did the officer do?

His friend is clearly the biggest douchebag ever, and he also sounds hilarious.

Why does his friend have a knife?

How can you people be so blind? OP, you RAN A RED LIGHT. You apparently have no idea how serious that is. IMO you deserve jail. YDI

what do you mean "he thought it would be funny" because on my side that sounds pretty fucking funny......

44 it could just be a small pocket knife. Usually people just carry a knife around cause at times they may need it. Multitools are also a good example.

that sucks the damn red light cameras caught me 'running a red light' when turning right because I was going fast and the light was yellow then turned red as soon as I began to turn -__- now I owe them $75

I think it would be funny if your friend walked home.

19, 20, 26, and 52 - It's only hilarious because you're not the poor guy who has to be curb stomped by a policeman who has no idea that it's your friend who needs to be stomped for being a complete asshole. FYL, OP.

nope if that happened to me I would still find it hilarious! :)

You suck -___- Jail for ONE red light? You're insane.

Today, I am in the hospital because my friend thought it would be funny to stab me with a knife I pranked him with when we were getting a ticket. FML.

^ Ha, hellllll yes. I'd kill him without the knife.

^ Ha, hellllll yes. I'd kill him without the knife.

is ur picture from YouTube? how to annoy people?

He was right. That is funny

I woulda stabbed him -.-

haha chop his head off!!!!!!!!!!

^ hahaha!! NO! not funny

wow your friend is a keeper int he?

it's people like u who cause accidents

give the officer sex

Because that always works (;

^ you look like you know from experience

She totally sucked an officers pep dude 

Rude. She's gorgeous, she probably wouldn't need to.

lol after sex cop says alright let's forget about the whole thing tht I pulled u over ok? (still has pants off out of car)

Haha epic. But with my luck my m8s would do it to me

This sounds like a Gabriel Iglisias story lol. Sorry I butchered the name.

I hope that you stopped being his friend or made that dumbass pay the ticket/fines

Lmao, I would've stick it up his/her ass!

How can you laugh? I'm serious. But let's keep that between me and you.(:

lol ok then.. it's between us.. haha

hahahaha douche!

That was my first thought, too! What a psycho friend.

Why the crap turtle did he have a knife?

^^ Whaaaaa? Lol, turtle :P

awkward turtle hand gesture commencing.

I like turtles.

lmao crap turtle omg u made my day :)

You should have said "please hold officer" turned round and stabbed him.