By mehdi-online - 13/10/2008 08:22

Today, for the first time I sat next to a hot babe. I was feeling nervous, nevertheless, I managed to shyly ask her phone number. It’s only when I arrived back home that I realized there was a digit missing. FML
I agree, your life sucks 66 666
You deserved it 17 977

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

try every number till you get her voice

choppedNskrewed also guys, the missing digit didn't have to be the one on the end, it could have been one in the middle, in which case trying every digit would take a VERY long time :)

Comments

try every number till you get her voice

no thats creepy and she probably didnt give him the full number for a reason.

To the people saying try every number: The number he missed may not have been the last one in the series XD Could have been any oneee.

who says hot babe anymore

isn't she one in a million!

i agree with #1 and code geass is an awesome show!

was about to say that lmfao

if he got a wrong number from her, chances are she wrote random ones without counting. nobody said it was her number.

it doesn't matter tho if I was 2408881-00 u just gotta try 1-9 to get it doesn't matter

u cood still try every number......

#97 did you seriously spell could wrong..?

this is from 08 lol so I think they used "hot babe" then XD old fucks lol

He'd be old and gray by then.....

Putting in work literally. Lol

She probably missed a number purposely. Don't go through all the trouble to find the right number if she doesn't want you to call

choppedNskrewed also guys, the missing digit didn't have to be the one on the end, it could have been one in the middle, in which case trying every digit would take a VERY long time :)

But if you assume the other six are correct then even if the missing one is in the middle, you only have a grand total of ten numbers to check.

no each placement has 10, assuming knowing area codes, at least 70 numbers to check

Oh yea, ur right

lol good point #4

 And I am a banana! 

That would take a long time ?

Nice use of babe. 7 digits you would have to do 70 numbers. 10 digits you have to do 100. God speed my friend.

that's not even possible  lol

LOL THAT SUCKS!!

For an 8 digit phone number there are 1,073,741,824 different types of combinations of numbers .......Yep, F your life.

And how did u find that out???

Then it's a good thing only one digit is missing and it should be obvious which one. This means he only has to try calling 9 different times before he gets the number.

This has nothing to do with factorials, it's simply 8^10. High school math, again.

Whoops. The correct answer is 10^8=100 000 000. My apologies.

Yeah, #4... Plus, it's more than likely she just wrote a random number and forgot a digit. Sorry, Pal.

#2 Your friend does this to get the dedicated guys? More like stalker guys. If she wants to get the dedicated guys tell them to check her out in the phone book. Thats real dedication calling 17 Sara Jones'. Although thats stalker-ific too. But Instead of dialing tons of strange people he has to remember her first and last name...which suddenly seems creepy. Oh well I've never done this (I'm a girl) but I read it in the book "He's Just Not That Into You." He said a bartender told him her name and to look her up because she used to give out her number and never get any calls. I would try this but I'm unlisted! Lol

umm, did you talk to her before asking for the number? you sound like a creeper. i wouldnt o given ya shit.

lol you don't even know the situation... he got her phone number, he coulda known her for a while too