By Baileyy - 01/03/2011 23:18 - United States

Today, while pensively thinking up my next awesome Facebook status over dinner, I finally came to the conclusion that I need to get a life. FML
I agree, your life sucks 15 159
You deserved it 41 145

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Your NEXT awesome facebook status? Yeah, somehow I doubt that you ever actually had anything close to an awesome status. So, what did you make of it? "Chicken and peas for dinner today!!! lol,jk jk, it was actually chicken and carrots!!11!"

sometimes it just comes to you.

Comments

sometimes it just comes to you.

Nice, boners.

haha just because he thinks youre not funny it doesnt mean hes an idiot. thats actually a pretty idiot thing to say. youre just mad.

cmon brod ELB IS pretty funny take it from an Akron Ohioan.

ELB, no offense to anyone but that was the funniest shit I ever read in my life!

ELB, you are famous, and my idol. Continue the good work.

45 - Don't forget a "your life rocks" button, that would make Fml amazing.

45- You can't call him a troll because you clearly started this. Quite frankly, I don't care if you like him, but don't write annoying comments about it.

I wish that you would have forgotten to put the comma in your sentence, KiddNYC1O.... What an immature thing for me to say. I feel like I'm in the OP's situation except instead of being a Facebook addict, I'm a FML addict. It's as if Sirin uses her magical banhammer to bait me in to coming back...

funny, you guys like ELB comment on every single post and ur making fun of people online and making fun of people that need lifes? maybe u Should get one

44-your idol is someone that you read comments from on the Internet? You need to get a life more than OP.

well im glad u can talk rich and snobby.

snobby is a funny word!

ELB is beastttt! Stop hatin.

Lolol, I love how everyone is arguing with eachother over pointless shit. Come on guys. It's an Internet battle. Nobody ever wins. There is no end to the contradictions.

Yes there is.

3V3RY1 L0V3S B0N3RS ..... I do.

I like doritos

ELB -- the next docbastard/perdix "You're the kind of man I would use as a blueprint to build an idiot." LOL genius!

who the heck is ELB?

And how long did it take you to notice this?

The first step is acceptance!! And well that's as far as I've got as well(; Goodluckk to you, my dear!(:

FML's aren't how they used to be. Smh.

so true now it's all about ppl feeling sorry for themselves

isn't that the exact same thing you should be doing with this FML right now?

co sá azy !!!

Um, yeah I agree with you OP. Maybe you should try to interact with people in the real world rather than update your status on Facebook. I promise it's way cooler and way more fun.

lol you are on the computer 2. lol

There's a difference between using the computer, and having Facebook consume your thoughts, thank you very much. I don't have a Facebook and don't spend time actually thinking "Hmmm, what can I put on Facebook to make myself look cool." I don't think browsing FML once in a while qualifies as a sign for "I don't have a life." If it does, then that means you think every single commenter here doesn't have one either.

A few months ago, my friends started commenting about how funny my statuses are and how they cheer them up. Thinking about a status before you write it doesn't count as not having a life.

you never fails to make me laugh!

Facebook: Taking innocent lives since 2004.

yeah facebook is dumb as hell

but you probably still use it....so stop complaining.....

Your NEXT awesome facebook status? Yeah, somehow I doubt that you ever actually had anything close to an awesome status. So, what did you make of it? "Chicken and peas for dinner today!!! lol,jk jk, it was actually chicken and carrots!!11!"

LOL. I found that -way- funnier than I should have! xD

Agreed. But then again I laugh at accidental capitlizations.(x

I agree with 16... your not alone lol

#11 that was funny lol it made me laugh XD even though I wasn't suppose 2 laugh at it hehe nd yah OP fb an be addicting but get over it

Your picture is the same one I have on my ps3 profile.