By oops - 19/04/2011 15:37 - United States

Today, as I was out walking, one homeless man sitting with two others asked me for something to eat. Trying to do a good deed, I bought the three men a bag of apples. They then fought viciously over them before the first man chased me for handing them to "the wrong one." FML
I agree, your life sucks 34 145
You deserved it 4 504

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

yeah i got nothin funny for this one. op that sucks man. wait WTF who buys someone a bag of apples?

haha that would have been an interesting sight

Comments

should have bought them rat poison instead.

Or just cigarettes. Same diff.

they would prolly eat the tabacco inside and still chase op for more. rat poison will shut them up.

Do you honestly think they'd be dumb enough to eat rat poison? That's your brilliant idea? Even if they couldn't read I'm pretty sure it's not that appealing and OP would have been worse off.

I think karma will hunt you all down for poisoning homeless people. as for op, she did her good deed.

I'm not suggesting that we poison them I just think this guy is delusional if he thinks that plan would work.

he was just joking...

Do not give a homeless man rat poison it will only make him stronger, Trust me I know.......

Jokes are usually better if you put some thought into them. If he had said something about disguising it is some fashion or made it sound the least bit amusing then perhaps someone might have lol'd. j/s

tinydude ur so racist just caus ur Asian don't mean u call ur self tiny.

61 lol WTF? it's not like he called himself a zipperhead

wow that really stemmed out of nowhere and went right to the core

lmao 29 it took me a few minutes too

Sounds like fun! Thats all you have to do to start fights? I'm going to use this method.

People, PEOPLE! Why are we debating about this? Obviously, you put the rat poison in the cigarettes, or in the apples. Duh.

iRiS890. I'll kick your ass in cod. lol haha

did the homeless man spontaniously multiply when op bought the apples? omg they're magical apples!

"Sitting with two others..."

Impossible! I simply do not lose :) I usually only play HC S&D or HCTDM. MW2 is where it's at, I very rarely put in Black Ops.

haha. ya true. all I play is headquarters or tdm. and mw2 is way better than black ops. I couldn't agree more. but I play both.

Headquarters makes me mad because people just camp to get kills and don't even bother with the objectives.

ya that's really gay. I'm not one of those people/noobs lol. I hate that shit. I haven't played in awhile so I probably suck but we should play some time. and I kno you're not suppose to talk on the comments but I'm on my phone for now lol.

give me the gamertags, your both going down ;)

black ops sucks

you buy the apples some syringes and the cyanide you inject the cyanide into the apples now they will eat it problem solved

haha that would have been an interesting sight

ur moms an interesting sight

BAN ME FML hahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahhajajajajajajajajjajajajajajajajjajajajajajajajajajjajajajajajajajajjajajajajajjajajajajajajjajajajajajajajajajjajajajabwabwahahahahahahahahahhahahahahahaajajajajajajjajajajajajjahahahajahajahajjahajahajahahhahahahahahahhaajjajajajajajajajajjajahajajahajajajjajajajajabwaaaahhhhahahahahahahahahah JUST TRY TO BAN ME ahahahahhahahaha

FUCK u u piece of shit moderator

haha, idk homeless people took their apples so seriously.....

haha fuckin okies.....^

I pictured Tyrone Biggums from chapelles show when I read this. because we all know we can score for $10-15 which we can take from our moms purse, take the L train down to west 45th and meet up with Carlos and we all know Carlos' shit is da bomb.

LMAO and all the kids are taking notes xD

haha I miss that show

ass u could of bought them a dllr burger each at McDonalds if u wanted to do a good deed...apples are hard to chew and if they are homeless their teeth are probably not strong

hahahah I laugh

next time bring a camera and start a homeless fighting league

19# it's called bumfights

oh god. homeless people are ungrateful bastards.

yeah i got nothin funny for this one. op that sucks man. wait WTF who buys someone a bag of apples?

LOL!! that's what I was wondering!! OP, what the hell?!??!

Maybe there were apples nearby?

at least apples last a while, and in a sock make a good beat down tool.

An apple a day keeps the doctor away.

^only if you throw them at him.

I seriously thought that since op was strange enough to buy apples (apples, WTF op?!) that the homeless people would throw them at op

trying to do WELL** yeesh op, get it right

op was trying to do her good deed for the day, so in that sense her grammar is correct.

I sense sarcasm 35. XD

uhh I'm pretty sure her grammar was right and yours was wrong. (sorry if I'm wrong in any way)

8- You failing hypocrite. Before correcting someone, which you didn't, learn to capitalize and punctuate your sentences.

8- "Trying to do a well deed" isn't grammatically correct, OP's grammar is fine you reject of a grammar nazi.

well this is easy. you should have given them to the right one.

Exactly what I was thinking!!! OP is retarded...

All homeless guys look the same?

Goddamn ravages!! Feel bad though

gorram reavers.

hahaha this I's quit the laugh

took me five minutes to figure out what that read...

I'm going for a swim on your head.

I hate it when that happens.