By urgg - 05/09/2010 14:20 - United States

Spicy
Today, I woke up from a dream in which I had a penis. Apparently I talk in my sleep, because my boyfriend kept staring at my crotch. FML
I agree, your life sucks 34 848
You deserved it 4 987

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Wow... Never happened to me.

oboewhore_xD 6

What did you name it? :D

Comments

Wow... Never happened to me.

KingDingALing 9

Maybe you kept saying you had a bigger dick then him

mona_is_here 10

Pegging FTW? :D

Tasanasanta 0

Ha! My friend had a dream she was a man not long ago. Is this a normal thing women dream about?

It's a normal thing you dream about.

Burned by Freeze. Oximorons for the win.

kittykataclysm 0

I've always had those dreams and wondered if it's normal!

Tasanasanta 0

23- I'm living the dream :)

23- I'm a girl, and I've never once had a dream like that.

Brittney_E 0

I agree with 42. O.o

I've had a dream the other way round..

I have dreams like that every now and then

WTF ! that's awkward & no it's not normal for a girl

Maybe you were stroking yourself and it freaked him out

#42, I wasn't talking to you.

Mumbellosity711 0

suppressed08, you look EXACTLY like me..

otheriBlair 0

never have I dreamed about that

UndiscoveredChao 0

otheriBlair: your hair is ADORABLE

LemonpartyIsSexy 0

I guess that was a (puts on sunglasses) long night

scotty1234 0

king dingaling I like the fail pic

lostinlove4u 3

noo lol

KingDingALing 9

77- Thanks :D I dont consider it a fail because he's just trying to get some head. ;D I don't blame him for wanting to try something new.

Bubbelz 24

70 Comment fail. 83 Ah I thought you said it's a doggy style fail? >:D

#19, I dream I have a penis or am a male sometimes, but then I'm an androgyne so it kind of makes sense that I would.

KingDingALing 9

87- You stalker! :p Sike naw, lol. My opinion about it changed!

Futanari FTW.

usually not !! lol

omg O.O honestly, i also had a dream like that last night. it was fun ;)

DeesFMLs 0

yea it normal I've had those lol

immja 0

ladiaday! thts my name! cept I spell it and pronounce it differently

Person000 0

guys always look there nothing to do with ur dream

68-you're freakin hot

The clown has NO penis.

#49 you had a dream where a penis had a you?

Hahahahahaha fail... Be careful next time.

Im sorry but how are you supposed to be careful in a situation like this lol?

You must be smart!

lovesteph3523 0

lmfao fail

damn girl you lookin good

too much make up though...

Also, saying "I'm awesome" in your description kind of makes you sound like a stuck up bitch.

oboewhore_xD 6

What did you name it? :D

"I shall call you Eduardo!"

oboewhore_xD 6

D: That's one of my middle names, dude. Not cool.

hahaha dude that's my name!

oboewhore_xD 6

o_o Dear Lord. D:

what? why dear lord?

oboewhore_xD 6

There's like 3 people with the name Eduardo (or in my case, middle name) here. How odd. Lol.

Shud have named him Jesus(;

Sounds like he liked it.

I wonder what she said in her sleep for her boyfriend to know what she was dreaming about? "SUCK MAH DILZNICK, BIATCH!!" Boyfriend's like, "...?"

Hilarious!

toddin 7

Lol, show him to prove you don't have one... unless he's into that kind of thing.

Maybe he keeps staring at your crotch hoping your dream comes true.

9- that would be the FML of the story. At least he didn't start bobbing for apples, right OP??

.......that's hot.....

Graawr 7

Woah I wonder what's the story of your dream. owO

Bet he had a look of horror on his face!! ahahahaha!!!

Graawr 7

hai! :D