By well okay then - 20/05/2013 16:02 - Canada - Calgary

Today, I was going on a blind date with a girl. She walked up to the table, said "Nah, no thanks" and left. FML
I agree, your life sucks 53 244
You deserved it 4 661

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

perdix 29

You need to count your blessings. She could have ordered several drinks, appetizers, a salad, an expensive entree and then dessert and coffee, watched you pay for the feast and then said, "Nah, no thanks." Move on, nothing to see here!

Mysterion345 11

ouch man that suck and what a bitch

Comments

Mysterion345 11

ouch man that suck and what a bitch

Find out where she lives, kill her family while she is watching and rape her. That will teach her for being so rude and mean to you.

euphoricness 28

That's a little overboard and also quite disgusting

#16: You need help.

What did 16 say to get moderated so quickly?

Yesssss comment it again!

then000bster 16

WHAT DID 16 SAY??!?! The world will never know

Obviously something that the moderators didn't approve of...

Superior human beings have that power over yall.

thepersonyouknow 9

I bet she doesnt deserve you

At least you don't need to pay for her food!

Some one is clearly full of themselves. Fuck her

The chance of fucking her already passed I think.

Dodged a bullet there!

Most often than not, blind dates are completely unsuccessful. OP should be glad the date ended before it had even started and saved himself any awkwardness during the date.

groovycrazyjoe 18

well it's called a blind date pretend like you didn't see her and look else where

perdix 29

You need to count your blessings. She could have ordered several drinks, appetizers, a salad, an expensive entree and then dessert and coffee, watched you pay for the feast and then said, "Nah, no thanks." Move on, nothing to see here!

Those are words of wisdom those are. Well said.

Reload and try again... Next...

Better than getting led on and being out extra money due to her eating as well, I guess. (Assuming the "table" was at a restaurant of some kind)

sumbum95 15

Who cares! You can do better & you deserve better! :) She's just a shallow person.

What if OP is in his mid 40s and turned up in a home-made Superman outfit, complete with old underwear sharpied red and worn over his mother's tights? Y'never know!

sumbum95 15

Hmm that's true. You gotta point there :p

euphoricness 28

I don't understand how people can be so judgmental - I thought this kind of haughtiness happened only in movies!

Want judgemental? Try West borrow.

perdix 29

#24, you mean Westboro Baptist Church? Aren't you glad I made the effort to figure out what you were trying to say?

michaelm1290 23

Unless you were wearing cargo shorts, that was rude and unnecessary

Lol nice Superbad reference... "No ones gotten a hand job in cargo shorts since Nom"

#14, It's "'Nam" as in "Vietnam" :)