98
Add a comment
You must be logged in to be able to post comments!
Create my account Sign in
Top comments

I'm just trying to imagine a scenario in which someone would get into a fistfight with someone wearing a panda outfit. Your day sounds interesting. Please, do tell more about it.

Comments
Reply

Too many negative votes, comment buried. Show the comment

Reply

Well OP it looks like you are the idiot. Yep you are the idiot for getting your ass handed to you by a person in a panda suit

Reply

#22 Yeah OP! It's your fault for not knowing that a man in a panda suit was going to attack you. Shame on you. Be more prepared next time, k?

Reply

@ 39 See, this is why I follow the martial arts tried and true belief in paranoia. Old woman? Well when she attacks me with an over head strike with her cane I will take it from her and beat her with it. School bus full of preschoolers armed with grenade launchers? 100 flying fists defense followed by leg sweep. I always am sure to stay at least three feet from corners so that those dastardly muggers which surround each one of them will never have a chance to grab me when I come around them. An

Reply

Too many negative votes, comment buried. Show the comment

I'm just trying to imagine a scenario in which someone would get into a fistfight with someone wearing a panda outfit. Your day sounds interesting. Please, do tell more about it.

If you got beat up by a guy in a panda suit, you deserve it. I don't care what happened that caused the fight, if you lost, you deserve it. God damn if that isn't pathetic..

Reply

What if it is some buff dude who knows karate and junk going around in a panda suit waiting to kick ass? It might sound improbable, but so does getting beat up by a guy in a panda suit.

Reply

He is Buff Panda-Man. His catchphrase is "I am here to kick ass." You would think it would be something panda related, like for example "prepare to be bamboozled," or "I'm not going to be the only one with black eyes," or even "I'm black and white, but you're about to be black and blue," but it isn't those catchphrases because Buff Panda-Man is too busy kicking ass to come up with one.

Reply

Sexual harassment panda! Holy shit! I think I may have to put that episode on netflix now. Wow.. You just kick started my memory with that. Haha.. Oh god, I have to thank you for that.

Loading data…