Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Hansel and Grettal all over again. Your husband might be a witch.

Comments

I believe that if your hands are burnt bad enough ppl can't read your finger prints. so now is the time to commit a crime! : )

this is the first FML where I have actually laughed out loud. congrats. anyways, back to why I was here... macaroni prices are rising as we speak... momma bunny is furious -.- i hate to say this, but I might have to boycott the macaroni companies. that is all.

Atmosphere For. The. Win.

44 I'd say it's more of a win. :)

So wait, how did Jews come into play again? o.o

35 that's the Amish...

56- awesome. XD

you must be HOT!(;

84- I'm not sure. :/

cant stand the heat, stay outta the kitchen or the oven o_O

Well hopefully you got a good tan.

This fml sucks. i wished she would bake a pie. :(

must be a hand print left if it was that bad

she could have just lost balance..

theres more than just a hand print on her now…

Nothing like a good ole wife flambé!

or maybe she's burned duh

Unless she ruined the brownies, then it carries a cost and in that case she better go make her husband a sammich.

^^ Crappy sexist joke. Better sexist joke: What was a man doing in the kitchen anyway? She should have been bringing the brownies to him.

Wrong Citrusgirl. because to bring him them she would have to leave the kitchen.

dammit you're right

YDI for actually falling in....do you not have arms? stupid #^^#{

You should have better balance.

129 - Fail. That's already been said.

this one made me giggle :)

122 u should call me sometime =]

and burn her hands while fallin in the oven next time think about what you are saying before u say something stupid

Really 151, really?! Here's the million dollar question... Would you rather burn your hands on an oven, or fall face-first into said oven? Yeah, think about what YOU'RE saying next time.

I hope she didn't ruin the brownies. :(

that's hot, haha... get it?...

Look at my profile pic! i was the FIRST comment. And it some how got deleted. FML

I was the first comment... look at my profile pic :'( FML omg omg.

I am SOOOOOOOOOOOO pissed!!!!!!!!!!!!!. ZOMB

lol relax man being first isn't that important. it just means you stalk the fml app or website trying to post your comment a millisecond after some posts their fml

hummm the husband's mindset must have been one of the two 1. Mmm there's my sexy wife "smack" whoops sorry sorry sorry or 2. Now's my chance "smack" DIE B!+<h DIE!!

Holy Sh*t…Ouch

thats great hahaha

thats great hahaha

fuck your rebel flag

fuck your rebel flag

omfg 192's dp. lolololol

Fuck your hate for the rebel flag, bitch.

Fuck you ya yankee faggot

You bitch have been burnt.

holy crap, are you okay?!

that's funny 192

must've been a mighty slap:p

This may be the funniest FML I have ever read. I laughed my ass of for a good 15 minutes

This may be the funniest FML I have ever read. I laughed my ass of for a good 15 minutes

are the brownies ok?? (and your face) are they ok??

Comment moderated for rule-breaking.. Show it anyway

at least it was your husband and not some random old perv

He was just trying to bake another batch of brownies.

if it were surprise butt sex he would be WINNING

hahaha that's funny.

Jammy01jams 2

haha owned

Ding! OP's done! He'd better run!

you need to burn that almanac quick before biff gets his hands on it again!!

Back to the Future joke, win. :D

hoooookaaaah¡!!!!!!

hoooookaaaah¡!!!!!! best regards from Hawaii!

why don't you make like a tree and get out of here

I love those movies! And that's how you know the world won't end in 2012-Marty McFly has been to 2015!

and what's even crazier is that we are supposed to have flying cars in 4 years.. yea don't see that happening :(

lol your picture is a win

Hansel and Grettal all over again. Your husband might be a witch.

it would have been funny but in hansel and gretel the witch gets pushed into the oven. so it would be that the OP must be the witch....

9 took the words outta my mouth.

ouch. that's gonna leave a mark 

or two... (one on OP's butt and another- possibly more- wherever she was burnt)

Ice for you. No brownies for him.

Ice is bad for burns though. But he definitely doesn't deserve brownies.

he was just tryin to git some peace and quiet he deserves brownies

131- That depends on when you put the ice on. 210- nice one.