By roflcopter - 19/08/2010 00:53 - United States

Today, one of my cousins offered to sell me his mac for a low price. When I got it, I realized it was an old toshiba painted white with an apple sticker on it. My cousin still insists it's a mac. FML
I agree, your life sucks 19 148
You deserved it 31 459

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Should have asked to see it first...

Sell it to some other person dumb enough to buy it. You can't be the only one... or can you ?

Comments

Should have asked to see it first...

Stick it up his ass and take your money back!!!

yeah ydi for not checking it out first...

I can see stupidity runs in the family...

why would u give your cousin the money if it clearly doesn't resemble a Mac

YDI for even considering buying a mac

sue him.. I don't understand why people refuse to sue their family, I mean he screwing you over so why not??

it could have been worse! it could have been an acer!

lol! dab a little white paint here and there and wait for it to dry for a bit before you put the apple sticker. sure, why not? I dare you to try to sell your cousin a Gucci wallet cheap. just get an old wallet and stick on a gucci sticker!

24- "at age 11 I audited my parents" :D

#19 F you because macs are freaking awesome and PCs suck. unless by "ydi for considering even buying a mac" you meant stealing it then you are awesome

30- the other guys reference is win

Sounds like something a crackhead would do to scrape up some drug money haha. Gotta be weary of those cons

31 and 19 - quit being fanboys and stfu, he can like windows and you can like Mac. If windows works for him it's fine, and if Mac works for you, same deal. Seriously, fanboys pissing me off.

25 D: I am offended I have a shitty no good 2.2 out 7.9 Acer how do you make fun of my no good Laptop....OP how does an old toshiba even resemble a Mac?

31, macs are PCs lol

rofl if he's so stupid paint it silver and black, say it's a big iPad, then sell it back to him

kick him in the balls.

PC-personal computer Mac-'my apple computer' (yes, i do know thats not what mac stands for)

Atleast it wasn't a laptop scam! I saw it on YouTube today an they switched a Mac with a big that has a block of wood in it. xD

omg I'm not liking my iPod today *bag with a block of wood.

shank his/her ass

No Marinus it could have been a Sony azeus, however you spell it, those shit suck! I see them returned at work all the time! Lol.

SAME THING!

hahaha Chris :) I'll remember for next time :) btw, do you like it how I've been explaining how it 'could have been worse' lately? :P

Ahaha yes much better, whenever you just said it could be worse it leaves my mind to wonder strange things. Like an old naked asain dude just jumps on Op yelling nonesense. Lmao

i agree with 19 the only reason to but a mac is if u want to spend 3x the money for half the quality... but on the bright side macs look cool

Next time you revisit, steal something from him/her.

17 - I think OP gave his cousin the money before he actually saw the computer.

are you out of your mind? if he sneezed with a needle pinched into your arm he would of harmed one of your bloodstreams. stop talking shit op.

macs suck are you kidding me, half the power for twice the price... yeah that makes sense... their only good computer is the Mac Pro

139 - Wrong one..

macs are rubbish anyway. your lucky it"s not a mac

49- No, they aren't. Haven't you ever seen those commercials with the Mac who always defeats the PC in some awesome way?

141 how can you say that macs suck but then say that the MacPro is the only one worth buying. Are you for or against them?

well no wonder, they're from New Jersey

Apple mac=pc.

what's wrong with acers? I've been using an aver laptop my whole 2 years of highschool and I like it. it hives you more for your money.

24- cuz it would probably cost more to sue than he paid for the computer

its still a computer.

166, I just noticed that too. now it all makes sense.

It stands for Macintosh.

YDI for NOT considering buying a Mac.

What about emacs.. aka emachines.. do they still make those? Delicious. PS -- 139, I'm less concerned that you commented on the wrong post and more concerned that you have multiple circulatory systems. Let it bleed...

Also I'm imagining that the cousin mailed OP the computer. Maybe they live far away from each other and ol' Cousin Brucie sent a stock picture from the Apple website.

I was going to reply "only in Jersey" lol. GMTA

OP, your cousin is pro . YDI for wanting a mac. He actually did give you what you wanted though. The ridiculous extra price on macs comes from the apple logo on it, really.

No they're not. Idiot.

Your cousin is in denial sounds like.

Lunchbox, only you know of denial. I've learned to spot it due to talking to you for so long. :]

reliegh can i qive yu a kiss on yur rite cheek. hhehe :) ma bad if dat was random. jst lookn at yur pic made me thnk that :)

Bleh, my tiny Colombian has a point. :/ And no, I learned to spot it because you're in denial not me. But of course you wouldn't admit it. :]

28, I think you meant to say: Raleigh, MAY I gave you a kiss on your right cheek? I'm sorry if that sounded random. I was just looking at you're picture and the thought came to mind. If so, then no. You can't kiss him on his cheek. Maybe if you constructed sentences correctly or know how to spell his name. You fail.

Wow, tiny Colombian littlefoot lunchbox impossible slavycakes evil Asian Bi Bi; did you really just put all my nicknames out there like that? :/ And you've been in denial since day one. :]

General rule of thumb: If you try to come onto Ral, his girls will eat you alive. What can be taken from this? Don't try to come onto Ral.

Eli, his girls? Explain, please.

Eli, if a girl asked you the same thing with that typing I'd comment as well. It's just horrid. :P

Love, the females associated with him. *Dodges bullet*

Actually Captain, the title of cockblocker has been passed to Riley. She accepted it willingly. :]

Bianca, you're probably right; "girls" does make it seem possessive. However, I can't say "friends" because I consider myself a friend (on the superficial, Internet level, anyway) of his and I wouldn't eat anyone alive.

It was figurative. You complicate my life. -_-

Eli, be happy I didn't comment. Because if you please, I'll make it even more complicated. :P

Love, BRING IT. Bianca, aren't we all :/. Isn't it funny that he calls you little foot and you call him Bigfoot. Wait, I haven't gotten to the funny part yet. Little foot is a dinosaur and bigfoot is slightly larger than a human. The humor is in the irony. Use that against him.

Gah, she isn't lying Eli. She's very complicated, and difficult. :]

Another time, Eli. I'm off to bed:) Since it's 10 a.m.

Ral, I don't doubt it. Love, goodnight/day.

No, I'm trying to help you out, dork. Dinosaurs are bigger than humans. That means littlefoot is bigger than Bigfoot. Size declares dominance, therefore, you are superior to him. You win.

-.- Yeeeeh.. How about you just stick to texting me and stop talking about my giant feet. Or I could say something about you. :]

Wow, now she's just full of shit all over again.. I think your mouth needs a fresh diaper, Bianca. :] You are in no way superior to me, and we established that awhile back.

I bet you don't. We argue about too many irrelevant things. :/

I have important new everyone!!!!!! Cherry slushies from 7-11 n lay BBQ potatoe chips are good, when your buzzing it after hooka!! Especially when your friend changes your status to in a relationship on fb, and a girl texts you "Dont text me nigguh" lmao. That is all. :D woo can't wait for Friday!! btw op you are retarded for not buying the mac at a Best Buy.

No Bianca that's what corporate America wants you to believe!! lol jk My buzz is going down. :( But it's delicious either way. XD

Eli, what's the fml where we started arguing with that troll about threadjacking?? I can't seem to find it... :/

Slushies are not magical, for the last time..

I plead the 5th till I have an attorney present Bianca. (quick someone I need an attorney!) lol Suckka :P

But he's talking about slushies, you know those things the mexicans with elotes, doritos pass by on the street?? Oh nvm you don't live in LA.. hmm well some of those guys sell slushies along with elotes. Btw they're bombskiies!! <3

Chris, I will be your attorney. In the case of slurpees having magical powers, case dismissed due to slurpees not being a real drink. Only slushies exist. :]

I think I might need a new attorney, :(. How can you say slushees don't exist, when I drinking one right now?!?!?!?!? D: Is this a dream, like inception? lol

I mean slurpees!!! My mind is wandering. Lol. I should go to sleep now, I give Raleigh the power of attorney for a few more comments. Umm more like 2:34am, my time. It's 2:24 am now.

Bleh, I quit. Both of you win and I lose.

Chis, they deleted dude. First we had them deleting mass segments of comments, now they're deleting entire FMLs. Hahaha.

it* sorry it's early

Will you two just go on IM, FMl is not a chat room

Damnit! You're all acting like white people! It's raspados not slurpee's or slushies, and Chris, you made me' miss home by mentioning the street venders!

wow. is he like retarded or something. 

nope, hes smart he made money off an old toshiba no refunds!

I believe the correct term is "mentaly challenged"

You deserve it for attempting to buy a Mac.

YDI because Microsoft pwns all

macs are great. pc suck monkey ball sack they get so many virus's compared to mac. plus my bf works for apple so I gotta represent

Rofl. #4 wins!

I don't understand why so many people are against Macs. They're a great PC; get over yourself and stop hating! Because you know, Vista was sooooooo much better, right? *Sigh*

Lower your head in shame, child. They aren't PCs, they're Macs.

PC = Portable Computer I'll keep my head held high, thank you very much :)

This virus argument is a laugh. Apple fanboys make it sound like having a PC means you get crippling viruses every single day. This is like saying that everyone should get dull plastic scissors so that nobody can cut themselves. If you get a virus and you can't get rid of it yourself (By you know? Using Google), you are fucking retarded. Why are PC's better? One word: Gaming.

#103 First of all, I'd take a PC any day since you can get one with comparable hardware to a Mac for half the price. Second of all, PC stands for personal computer. Third of all, are you sure you have a head to hold up in the first place?

#63 Whoever said you had to have Vista or even Microsoft as an operating system on a pc? Besides, even the people who use MS know that every 2nd operating system of theirs is rubbish... ;-)

Heh, my boyfriend is a gamer so he uses a PC, but personally I prefer Macs just on the basis of not having to worry about viruses, and plus the lack of need for any games. I mean sure I'll play some Assault Cube [maybe even some CoD], but not on my Mac. Personally, I have nothing against PC's, I'm just saying that there's no reason to be against Macs either. :)

You know Macs actually DO get viruses right?

*Shrugs* I've had mine for 5 years without any issues, so that's fine :)

Just because some of you are dumb asses that don't know how to install and antivirus and a couple of basic firefox add-ons like noscript and addblock doesn't mean that PC's are vulnerable. Macs are for people that like to make companies like Apple rich because they wanna be trendy.

had a PC since 95, no viruses yet. Use anti virus software. Macs don't have viruses becasue it isn't worth hacker's time to write a virus for them- too small a market share. One virus and they'd crumble in a sec.

hey, Mac means Macintosh and pc means personal computer. and apple actually made the first pc. apple marketed their Mac like it's something else, but it's not. main difference is the software. windows get more virus because of their market share, not because it's inferior. look at how fast they jailbreak iPhones, everything can be hacked.

@ #103: PC actually stands for personal computer.

haha he's toooo downnn! XD

Sell it to some other person dumb enough to buy it. You can't be the only one... or can you ?

op lives in the us. there's bound to be a lot more people.

I'm fairly certain you can take him to a small claims court if he plans to continue this little pathetic scam, darling.

ydi for not looking at it first, just because he's your cousin doesn't mean he wouldn't try to rip you off.

YDI for not asking to see it first ... but still FYL ... well not really cause it was your fault . :)

you bought a Mac. FYL