By jenA - 21/08/2012 13:04 - United States - Russellville

Today, I realized the fastest way to wake up isn't from an alarm clock. It's from the warm, wet sensation of your old and senile cat peeing on you and your bed. I swear he was smiling. FML
I agree, your life sucks 26 791
You deserved it 2 973

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Hey you could market a peeing alarm clock and make millions! People need a good way to wake up. Haha.

Sounds like a crazy version of the Cheshire Cat :D.. Though he's kinda crazy to begin with.

Comments

That sucks? Why would you say that? It's awesome, I mean it's not like its on FML or anything... Oh wait

Hey you could market a peeing alarm clock and make millions! People need a good way to wake up. Haha.

It sure would wake my ass up and force me to get in the shower at least....I'd get tired of washing my bed sheets daily though. :/

He must of been in a pissy mood. Sorry guys, it had to happen.

is your cat purple by any chance?

Can cats even smile?

Course they can!!

Because everyone should get peed on every once in a while

6-Reminds me of the rollie-pollie alarm clock..

76- If you wanted to talk to 6 why didn't you respond to his post?

Sounds like a crazy version of the Cheshire Cat :D.. Though he's kinda crazy to begin with.

3- Cheshire Cat in his later years.

That's an insult to the only cat I ever liked. :( Chesher cat is amazing and would never pee on the bed. Unless it disappeared.

cats are pussies

Theres a new way to get up!

That was the point. OP pretty much said that themselves not In the same words.

Not surprised. Cats are more evil than the devil's gooch

The gooch is the skin between a man's balls and his butthole.

Learn something new everyday.

I never pictured the devils gooch as "evil".... Actually I never pictured it at all..... How the hell did you come up with that phrase?!

good to know... sorta. also, 46- hehe hell and the devil :P

-46 my friend used the phrase devils gooch and I loved it

I'm sure if anything it would most likely smell pretty damn evil.

The elder ones of my kind are very wise. He was just trying to help wake you up. You should be honored.

The cat in your picture is not amused by that comment.

The feline force is strong in this one.

Oh god, the duck face! Nooooo!

NawwwQuack!!

Sounds better that cat pissing on you vs you pissing the bed

I'd rather piss my own bed than have an "old senile" cat pissing all over me and my bed.

It's still pee.

Ah, cats. Doing whatever the fuck they want yet again.

That's why I love them. I'm pretty sure OP did something before that got the cat pissed, so it waited for the right moment to show his feelings...quite literally.

You know he did it on purpose. As much as I love my cats, they can be so evil sometimes.

Pee on your cat when he is sleeping.

It would only be fair! :)

What the hell, Go for it! that cat basterd.

This made me LOL,in real life.

All fun and games til he scratches you

Yes, try peeing on the cat when it's asleep.. For if you weren't circumcised before, that cat will certainly do it for you.