Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Damn, I feel OP's pain. It's like the time where you keep typing in your password and it's not working. Then you get all scared that you have been hacked but your keyboard was just on caps lock.

Comments

Agreed, you should have looked twice instead of assuming it was broken. YDI for being lazy!

Now who the hell just gives up that easily without thinking of any logical reasoning? And you had 5 months to think about it.

some people aren't computer smart....like me! I probably would have thought the same thing lol

You're right. You definitely aren't smart if something like this happens to you. Apple and Windows must love customers like that; making bank off of their stupidity.

come on! not everyones a computer nerd that thinks being able to take apart and reassemble a computer blindfolded with one hand behind there back is a good hobby.

Who just leaves an expensive electronic as "broken"? YDI for being lazy and uneducated.

56 You don't have to be a computer nerd to have a brain

Damn I wish mine had the key lock on the whole time! But having a blue screen come up and all the words on the screen annnnd it screams and growls at me isn't gonna make it any less broken

happyending lalalalalala

Fucking Epic. Do yourself a real favor OP. Box up the laptop and return it to the store. You are to fucking retarded to use a computer.

id fix ur computer

it's not lazy it's just plain stupid!

I wasn't saying that OP isn't smart, just not super smart with computers. I wasn't trying to be rude

typo, was gonna say " and I doubt anyone does"

The rare language: Backwardsanese! You are a legend sir, I salute you.

i guesa your not like the rest of us... after a min of not working you start smashing the keyboard till it works!!

hahaha smart one! ;)

Should of had checked the lock.

I hate it when people say should "of", but what you did is on a whole new level.

today, i figured my laptop wasnt broken. fml.

Some of these FMLs... are just too stupid (to be FMLs (fact, not an opinion)). People who choose them... I don't know

youuuuu definitely deserved it.

yeah. you deserved that.

at least OP got something to be happy about. and at least u didnt waste ur money on a new laptop.

You sound like a smart one.

I'm a smart one two.

And why would you do that?

why wont ur picture load?

There's something wrong with your profile pic, I keep hitting refresh and it doesn't load completely. I just don't get it.

that IS his picture.

85- no DUH. it's called SARCASM. you should learn it.

meanwhile at 85's house... "Wheres the dictionary?!"

At least you discovered that before going out and buying a new one.

he would have locked the new one as well.