By padthaimeanoose - 19/07/2015 03:29 - Canada - Surrey

Spicy
Today, I went on my first date in 6 months, to a Thai restaurant. We both got food poisoning and spent the entire evening alternately running to the bathroom while pretending that we were fine. FML
I agree, your life sucks 30 819
You deserved it 2 439

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Well at least now you guys have a good memory of eachother, you won't forget eachother. Lol

Aww, what bad luck. Hopefully you get a second chance!

Comments

Well at least now you guys have a good memory of eachother, you won't forget eachother. Lol

I'm not sure good is the right word for it. They sure won't be forgetting each other anytime soon though

I think what #1 means isn't "good" referring to a positive connotation. They might mean "good" as in they have a detailed memory of them.

Aww, what bad luck. Hopefully you get a second chance!

Just say you feel unwell and could you rearrange? :)

Agreed... No need to pretend you were fine when y'all had food poisoning! Especially when both of y'all were sick.

Hopefully you guys had a nice date apart from that :)

Sounds like a shitty situation.

Someone always has to do it. You make me sick.

Look at #5's username and suddenly you are not surprised that he's the one who said it.

That's a great way to bond :)

Yeah she shouldn't worry about it. He's probably thinking, "man I went on a date with this great girl and ended up poisoning her. I hope she still likes me and gives me another chance." :)

Was he also the chef?

Now at least u have something in common?

Through thick and thin

Mostly thin! In this case....

on the plus side, the second date can't go any worse than that. hope you feel better OP.

Dont tempt the universe...

That's like 5 dates in one! Haha it happens though just move foragers and get some medicine .