By Pita - 04/12/2010 20:35 - United States

Today, I learned that the cute pet name my boyfriend has been calling me for the past month is actually an acronym for "pain in the a**". FML
I agree, your life sucks 28 318
You deserved it 6 551

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

I thought "pita" was a type of bread. Now it means pain in the ass? I will never be able to eat my gyros the same way.(:

Comments

God damn those rocks.

I thought "pita" was a type of bread. Now it means pain in the ass? I will never be able to eat my gyros the same way.(:

Whenever the boyfriend eats pita bread, he gets a pain in his ass. So, he applied the same concept to his girlfriend. Although I don't see how that would give you ass pains.

he called you PITA and you never questioned it?

and u thought it was the slang for dick, right?

Man even my youngest kids knows what pita means, as they say that instead of saying the actual words

that my cats name

What does pita have to do with Mexicans?!

why pita? WTF…

in mexico dick is called pito so pita is like dicka or something like that hard to explan -.-"

^ haha you mean puta? that doesn't mean dick...

32 I think ur thinking of "pitta" bread

lol pita has been my nickname growing up, sort of short for my middle name.. hahahah!

Pain in the....arm? It's okay baby you don't have to censor anything on here.

Actually he said PITO, not PUTA.

I thought pinga was Spanish for dick

and i thought pene was spanish for dick :S im confused now lmao

frakin capitalists trying to talk Spanish

No, he was calling her "hemorrhoid" all this time.

omfg a bunch of gringos here.. peto is penis. pinocha is vagina. puta is bitch. i have spoken >.>

Fucking pussies who say frak.

no puta is slut pene is dick and polla is pussy -.- i ve been learning spanish for many years now .. i think i know ...

haha ya that's what my stepdad calls me!

what did he call you?

seriously who doesn't know what pita means... I knew that when I was like 8...

your picture is epic!

my coach nicknamed a girl on our team pita a couple years ago

anal is tight lol literally

Hehehehehehe ! P.I.T.A. ~~~~~~ (that's a FML ?) Well my family always calls me Chia Pet......

cha cha cha chea

Crushing head into arse? Random guess

u deserve it for having a "pet name"

heaps of people have pet names in relationships it's cute

me & my boyfriend have pet names. lol im hannah bear & he's matty poo

rofl! thats hilarious, but, time to dump the SOB

love, may I ask what SOB is?

son of a bitch

I guess SOB should be his pet name

9, that'd be a pretty bitch move.

I bet you don't even care for animals either.

Almost, except for the fact that it's PETA with an E. You should've made a pun about the bread instead.

Ouch. Never thought I'd be thumbed down this much for making a joke that someone didn't think was relevant. Lighten up?

#110, Haha. Making a comment like that won't get you sympathy. Now people may just give you more thumbs down just because they can.

Hahaha, I'm not looking for sympathy! I'm just generally confused. lofl.

haha fuckin loser!!