By Anonymous - 07/05/2011 21:42 - United States

Today, I was walking through my kitchen when I discovered a weak spot in the floor. Tomorrow, I'm going to have to fix the giant hole caused when I put my foot through it. FML
I agree, your life sucks 28 420
You deserved it 4 795

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

That is one incredibly strong foot you have! Remind me never to piss you off, because if you ever kick my ass you're liable to kick me a new asshole!

KiddNYC - I was first? I didn't even notice! Omg omg what an honor! I didn't even prepare a speech! I'd, um, like to thank my wife for being so great with all the, like support and stuff! And also to the mods for not moderating me! I love you guys! Oh! Oh! And I'd like to thank the man upstairs. THANK YOU, JESUS! YOU ARE THE GREATEST!

Comments

That is one incredibly strong foot you have! Remind me never to piss you off, because if you ever kick my ass you're liable to kick me a new asshole!

Most incredible, DocBastard; you misspelled "tht sux".

Thank you, DocBastard, for saving us from the countless retards that would've wrote one of the most meaningless "comments" in history as the first comment.

How on earth can there be a weak spot in the floor? Come on floor; man up & get some muscles! Stop being so weak!:')

Rachel_fml 20

Shush, Sirin. We don't want to give them any more ideas. ;-)

9--- Is that how you deal with elevators and buildings that are unable to support some weight? "Come on! It's ok! Go to the gym until you get real strong so you can try it again!" You must be a blond; which is why your picture's black and white. DuRRR!!

12-- There are so many things wrong with that comment. 1) I wasn't whining, but complaining 2) I was complaining not about your meaningless comments, but the fact that they're mean; not meaningless. PMSers don't sometimes have some meaning in their comments. So, no, your comments aren't meaningless. They are; however, very offensive.

WAHHHH, SOMEONE IS OFFENSIVE ON THE INTERNET. MOOOOOMMYYYYYYYYY M-M-MAKE IT S-S-STOOPPPP

haha 1 he'll go all Chuck Norris on you

dirtyuncle, what really is the difference between whining and complaining? especially online to someone you don't know. sounds the same. not taking sides, just sayiiinnnn.

KiddNYC1O 20

Doc, you should have yelled "First!", DUH!!

OP, How have you not noticed a weak spot in your floor before?

Jaykayfu 0

I love how dirtyuncle took 9's comment so seriously! Haha, umadbro?

KiddNYC - I was first? I didn't even notice! Omg omg what an honor! I didn't even prepare a speech! I'd, um, like to thank my wife for being so great with all the, like support and stuff! And also to the mods for not moderating me! I love you guys! Oh! Oh! And I'd like to thank the man upstairs. THANK YOU, JESUS! YOU ARE THE GREATEST!

notsocrazee 0

who are you sirin? some sort of moderator? you strange angelicdemon lady...

marix54888 0

Well in my school we were kicked out of our class room so it coil be re-carpeted. (we were in the media center anyway) but my teacher said that when the carpeter's un carpeted it there was this huge hole in the middle of the room that just goes down 15 feet or so, and the only thing 2 desks up was the carpet... but maybe that was the case... it was pretty vague.

KiddNYC1O 20

Doc- You delivered that speech like a Bastard.

IgnorantAmerican 0

tht sux

13- if you really looked at her picture you would have noticed her creativity which in this case takes the blonde ( which is how you spell that word btw ) status away. Also this is a app where ppl can ( sometimes ) freely express themselves so if someone wants to be giddy and joke around they can and that doesn't make them a " blonde " because of it. One more thing from reading everyone's comments that include yours, I would stop digging your hold right now before you can't climb out because you really suck at trolling. Just saying. =)

hole* gotta love the iPhone auto correct.

dang how much do you weigh? Or is you floor just extremely cheap and inexpensive?

58 - lol you're a beaner. lrn2english

KatrinaKitten 16

Lay off the big macs OP..:)

#13 chill? It's called a joke. Also I'm brunette which you can clearly see in my picture ignoring the fact it's in black and white. Twat.

lol more like human nature to keep messing with the hole.

Somebody call 911. OP is putting holes through the kitchen floor, ohwoahohohh!

sourgirl101 28

Somebody call 911! Shawty fire burning on the dance floor, whoa I gotta cool her down She wan' bring the roof to ground On the dance floor, whoa (She's fire burning, fire burning on the dance floor) ****I combined this comment and the fire alarm FML to get this song!(:

sourgirl101 28

Somebody call 911! Shawty fire burning on the dance floor, whoa I gotta cool her down She wan' bring the roof to ground On the dance floor, whoa (She's fire burning, fire burning on the dance floor) ****I combined this comment and the fire alarm FML to get this song!(:

what? a weak spot in your floor? what the hell?

Ikr exactly eat I was thinking. How have you never stepped there before.? And is your house like a thousand years old that it that weak.? WTF

something probably leaked onto it and made the wood very soft.... What?!

jennifer93 0

I liked how you used the "today" that you need to have and added in "tomorrow". well played

shibainu519 0

fml requires you to start a post with today. people like you piss me off.

Well if you ever see a weak spot in someone's face, just put your foot through it and see what happens.

br0itstaylor 0

very clever:3

Call someone to fix it?

IHateBoyA 0

Well atleast you know.

Chuck Norris would be proud....

That's a sign that you need to lose weight

This is a sign that you don't know what you're talking about.

thats a sin that your not making sensae

it was on purpose, my young and foolish acquaintance