By Anonymous - 20/03/2011 07:44 - United States

Today, at my wedding, my brother decided it would be funny to trip me as I was walking down the aisle, in front of hundreds of people. FML
I agree, your life sucks 60 206
You deserved it 4 564

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

That is terrible. Your brother needs to grow up! :) Hope your honeymoon with your hubby made up for it in the end!

Sounds like your brother needs to be taken out back and beaten.

Comments

That is terrible. Your brother needs to grow up! :) Hope your honeymoon with your hubby made up for it in the end!

would be truly epic if every1 actually laughed :D

That is not terrible. That is comedy. Hahaha A wedding to remember. She can tell her grand kids.."did I ever tell you the time I ate shit while walking down the aisle?"

um #1 do we know how old her brothers is?

true. still sucks though :(

maybe you should decide it would be funny to gut him like a fucking pig while he sleeps...

40 funnier than the fml.

How do you know that it was the bride who was tripped?

Because OP is a woman... and it was her wedding...

Congrats on the wedding:D

Hahaha made me rofl WIN! ^

25 try no matter what his age he needs to mature

Aww I hope your honeymoonade up for all the nonsense that happened at your wedding too. You should beat up your brother, well that's what I would do. It's every girls dream for a perfect wedding!

you're not justin beiber.

that is a stereotype that all girls dream of the perfect wedding. I am a girl and I am NEVER getting married because marriage is lame. BTW I think what OP's brother did was hilarious.

Sounds like your brother needs to be taken out back and beaten.

lmfaoo obvs, i would kill :P

kill kill kill kill kill kill!!!!!

Comment moderated for rule-breaking.

Show it anyway

arranged marriage

I think you'll find all of the FMLs start with "Today,..." that doesn't necessarily mean people are posting them on the same day it happened. :)

....are you serious? You don't know by now that most FMLs don't happen on the day they're posted? smh.

she'll be on it alot more since she's now married .

win if it is send it to Americas funniest home videos

Comment moderated for rule-breaking.

Show it anyway

haha at least now you don't need to go on a honeymoon... I mean you already had a nice trip! thank your brother (:

Yes, thank goodness you don't have to go on your honeymoon. See you next fall.

Thus comment string has one stiff-leg, while everyone else is punny.

Is this your favourite brother?

References are always funny.

Not anymore :P

hire a bunch of japanese mafia members to turn him into sushi

that would be awesome

that's how I want to die

how old is your brother?

he's a d*ickhead.

i see what you did there