By Al - 10/03/2010 02:07 - United States

Today, while attempting a DIY pest removal, one of our tenants lit a skunk on fire. FML
I agree, your life sucks 25 924
You deserved it 2 906

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

that's horrible!

Well, at least he got rid of it. F the skunk's life : (

Comments

lmao! skunks are flammable

that's fucken funny

I cried from reading this oP, damn funny

It's a stink-bomb.

super funneh!

this isnt a Fml! this is a F that skunks L!

@62 is right. You should report him for animal cruelty. No one deserves to die like that, not even a skunk. Whether or not they take you seriously depends on the laws where you are. Either way, I just don't get how people can think this is okay. They also feel pain,

wow... now this is a legit FML... especially if the skunk firebombed everyone :-P

but did it get rid of the pest problem? it would have been better if the skunk lived to tell the tale to his family and friends. "some bitch lit me on fire. we better not go back to her place." or even better "some bitch lit me on fire. let's gang up and spray her whole place. then set her on fire."

That is hillarious

best fml in a long time ROFLMFAO!

ydi for not getting rid of the skunks so your tenant had to

When I first read that, I started to laugh. Not because lighting a skunk on fire is funny, but because of the way it just hits you. The stench that is o.o I agree though, that's fucking horrible and the guy should be reported.

I like to put small animals in the microwave.

lol too funny

lol @89, quote #2

Nice!!! Sucks for the skunk. that's the best!!

#117 wow I really doubt that, ur just tryin to be funny but ur not, just a complete fail... lmfao on the skunk on fire, and is the spray flammable 2? cuz then u got natures flamethrower

Is it weird that I automatically thought it sounded like something Ellis from Left 4 Dead 2 would say? Just put a "One time, ma buddy Keith..." and it's perfect.

fucking awesome :D

OP wins the game.

#66 shut up yeh f*ckin liberal

@129...that's all lies and speculation. Just today I put my neighbors cat in the microwave. And let me tell you, that was a sight to behold.

I smell a redneck... in colorado?

actually 139, ther are sick people in the world who do that. ever heard a cat in the microwave story? horrible...

LMFAO HLARIOUS!!!!!! XD

I was actualy roflmfao

wait, the chick who posted this is named Al... ???? WTF?!?!?!?

apparently they are. thank you no. 1.

Everyone On this thread is seriously perverse and apparently place no value on life. It's really gross I feel bad for you all for being such disgustingly bad people

Burning hair plus skunk odor. Sounds lovely..

Well, at least he got rid of it. F the skunk's life : (

Today, a human lit me on fire for no reason at all!, FML.

Im srry. I wont light u on fire again.

It doesn't say they got rid of it though. The skunk could've sprayed everyone and then stopped, dropped, and rolled.

I believe a more efficient skunk would simply have started the stop drop and roll, and executed the spray in parallel with the roll maneuver, thus saving time, and possibly life. but your point is taken.. burned skunk != dead skunk for certain

Haha this is great. Well it stinks for the skunk tho but I'll live. Poor bastard lol

I bet that smelled.

awww the puppy in your picture looks almost identical to my puppy. :) I<3mypup.

that's horrible!

That is the most badass fake/real story I've ever read. Bravo young sir, bravo!

Bahahahha that tenant is a fucking champion!

unlike your profile pic. but yea the tenants fuckin hilarious.

So do skunks smell worse when they get barbecued or do they smell like burnt flesh, similar to the rest of us.

awwwww omg poor skunk. that's horrible. :(

awww I feel sorry for the poor Skunk. :'(

so pepe le pew will never get his girl...FHL

if you remember pepe le pews girl was a cat that he thought was a skunk

'ow are you, mon petit cheri...

More importantly, if the flaming skunk sprayed, would it create a flamethrower?

@57. aww Pe Pe. :(

I was just thinking that! Would it? Poor Pepe!

it doesn't matter if his girl was a cat, leopard, frog, or a freakin dragon...pepe was still a skunk....who was apparently burned. so he still won't get his girl

Molotov skunktail :0

Well, if his girl was a dragon, we've solved the mystery of the fire... she got tired of him being a sketchball.