By Steve.mc - 01/05/2011 07:03 - Canada

Today, someone asked my wife if I was her father. FML
I agree, your life sucks 37 386
You deserved it 7 949

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

So...you're not, right?

hahahaha. that sucks. you should have played along. "yup and I love to bang her every night" and he will be like O.O

Comments

You should take that as a compliment. I don't know why. But you should.

#17 then they would call the police, it's called double standards.

Now that's just rude...hahaa

It's a compliment if you're a lot older; a lot of men want an older wife. If you're the same age as her then that sucks for you.

younger wife* oops

congrats sounds like she's out of your league but u still got her

FYL. lol that made me laugh.

it's like in modern family haha :p

54-what if the person still believed he was her father, and just thought they were into incest?

54, I just got a flashback from Jackass 3D..

maybe she looks young and hot. take it as a compliment

Ah, older men with younger women. The time when Viagra and Just For Men is their best friend.

reminds me of an episode of friends. ahh good times

I don't see a problem, your old and ugly and yet you scored a hot and young-looking wife.

and that's when you know that something is just not right in a relationship...

93- money can buy you anything. maybe it can't buy you love but it can buy you a hot ass wife.

Must have been Donald Trump...

So...you're not, right?

Dare I say, WINCEST?

. . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~., . . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-., . . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:, . . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,} . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.} . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./ . . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./ . . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./ . . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/ . . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .} . . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../ . . . .. . .`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../ . . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-” . . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ... . / . . . . . . `~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....,__ ,,_. . . . . }.>-._. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-, . .. `=~-,__. . . `,. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=~-,,.,. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `. . . . . . ..__ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--

if you're from the south it's a good question lol

They're from Canada. :/ That's pretty not south. XD

I believe the term is "North," but I'm no expert.

well actually if you go south and keep going and going you can end up in canada. just think about it

But once you pass the south pole you're going north again

And once you pass the North Pole, you're going south...

well 69 it didn't take much.

#3, let's rephrase that. Haha you're completely right except not everyone in the south marries their family members. Just the weird country ones like in West Virginia, and plus, they marry their cousins. If only we lived in a world without trashy people like that. Sigh.

Aren't we a bitch today.

Your joke is not funny. Most southern people have common sense when it comes to shit like that.

ahh f*ck yall it was a joke lol bunch of nazis

she's a gold digger... And you're a cradle robber... Jk, but you must look very old.

or she must look really young. or the person who asked could be an idiot. or an asshole. or blind. also don't brand her a gold digger because that's highly insulting to both parties. maybe they are truly in love.

29 she was joking...

Sigh, even in jest that stereotype gets old very fast. Older men ftw! OP take that as a moment to mentally scar people and air hump her after you tell them yes she's your kid. Ah the mental image of that happenings epic. OP, be proud of your age everything gets better with age. ( QUE VIAGRA JOKES )

Haha, you could say he's robbing the cradle...or that she's robbing the grave.

People generally assume that age difference in a relationship must be due to either a huge cock or a huge wallet. Most of the time they're right, though exceptions are definitely there.

hahahaha. that sucks. you should have played along. "yup and I love to bang her every night" and he will be like O.O

That's just naaasty. "Cleveland Brown"

close the window, you're letting the stank out. hahaha I love Cleveland.

She's a gold digger, and you're a cradle robber... Jk But you must look really old for them to ask...

... My phone is being retarded. It wouldn't show my post till way later...so now I have a double post... Sorry.

Woah. Either you two have a significant age difference, or you are just not aging that gracefully. Or the person asking the question is a complete moron. However, if you're like 60 and your wife is 25, you probably should have seen that coming sooner or later. It comes with the territory.

And if there is a huge difference, props to the wife. She gets and experienced man, and when he dies she gets money to spend. Also, the husband gets a hot, young wife. It's a win/win situation.

Unless he has no money or life insurance policy...

damn, you must be old looking :/

BAHAHA:) Well that's the point:)

You should take that as a complement...it means that she's still young looking.