Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Fuhohoho.... You were up until 2 in the morning waiting just to chat? Darling, I would have given her just 15 minutes before going off to bed!~

Yeah, Why didn't you try and call her.

Comments

there's always tomaro

I would have just went to bed an said the next day "sorry I fell asleep and I had to go to work" lol

ehh people need sleep...... like 1 said there's always tomaro.....

if u waited for more than an hour, ydi

yeah! #1 is right! tomaro seems like a good friend who would video chat with you instead! :)

At least now she has to make up for it!! =D Some how..

jearojas 4

why didn't you guys set a time? also, you could have called her.

eh, monthly? lol

didn't you try to call her? like on the phone? x

you should send her a pic of your Wang

Dude..yeah that sucks. but still, grow a pair. don't be a pussy and post it online for something ordinary.

Haha nice #13. A grammar Nazi with a sense of humor.

Show her your genitals, your genitals, show her you genitals, YOUR GENITALIA! but I would just stay up all night if I were you.

Awwww you love her !<3

lol #38. Jon LaJoie reference for the win

That song rules #38

YDI, for waiting so long

Lol @ 14 and 38. 14 - Sex reference ftw. 38 - Jon/Youtube reference ftw. Have a nice day, Wal-Mart Customer Service

LOL!! epic fail, u should tell her that's the last time u do that for her again and stick to your guns on that!

sorry op, I can totally relate to that one

Tomaro? Do you mean TOMORROW? Even autocorrect thinks you're saying TOMATO!

wow... real fml...

who knows what IT is.

clearly a girl. she's has titties. are you guys dumb?

you gotta wake that bitch up man

does that look anything like a guy?

that's hard times dude. next time tell her to go to ur house, but intact leave with friends.

English, please!

I'll attempt to translate #3 :) "That's harsh dude. Next time, tell her to come to your house, but instead you'll leave with your friends."

Hello, harsh dude! Nice to meet you! Close enough ;-)

better buy a energy drink

Fuhohoho.... You were up until 2 in the morning waiting just to chat? Darling, I would have given her just 15 minutes before going off to bed!~

heh thats what he tells us :P we all know what he thought was gonna happen :) but i do feel sorry for you OP. thats not cool

8-way to make an effort!

awh. ): that's not considerate of her. she couldve let you know she was tired.

awwww. False hopes. :(

Awwww that was cute on your part....

aww your sweet op

His sweet op?

Yeah, Why didn't you try and call her.

I see you have emoji.Emoji FTW 

Maybe he didn't call because she only has a landline and the OP didn't want to wake her housemates/family at that hour.