By Sara - 04/03/2009 22:42 - United States

Today, I woke up at 5:30 AM to my boyfriend flipping on the lights and shouting, "We have a problem!" Our chinchilla had gotten out of his maximum security cage, and half of our apartment is now underwater because he decided the water line that leads to the fridge would make a tasty midnight snack. FML
I agree, your life sucks 57 398
You deserved it 9 043

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

That is fucking crazy! Best of luck on that one... those damn chinchillas are cute, but lurking deep beneath their masks of adorableness lies a malicious monster, waiting to escape...

I hate those things... I stayed over at this girls dorm and she had one and of course it got out and every hour when I was about to fall asleep itd bite me and run away

Comments

Comment moderated for rule-breaking.

Show it anyway

hahaha yah now tht chinchillas going to be a tasty snack

I think OPs "maximum security cage" needs updated. :)

haha your boyfriend is funny

#88 is sick. and op that really sucks. :( I used to have a chinchilla and I HATED when he would get out of his cage!

why even have one if you have to keep it in a cage all the time?

*How *are *you?

I have a chinchilla and I have to say that it doesn't matter how mad you are. Those cute fuckers are adorable!

That is fucking crazy! Best of luck on that one... those damn chinchillas are cute, but lurking deep beneath their masks of adorableness lies a malicious monster, waiting to escape...

lmao #2, trueee....

So much for the max-security cage...if that is even what you had Better get a refund

lmaoo!!!!! that is so FING FUNNY!!!!! i had a rabbit who did st like tht once..... it was not pleasant =[

Well...is the Chinchilla okay?

Chinchillas die if their head gets wet, they suffocate

And here I thought they turn into gremlins.

ouchhhh. id catch him and get a shock collar. that way if he even LOOKS hungry you can shock him and he wont think aobut it again hahah

afkwarrior 25

Jesus fucking Christ you maniac, what the fuck is your problem?!

oooh i had a rabbit once, and we just let him walk around the house every now and then 'cause we thought it was cute. he bit the cables of our VCR lol it never worked properly after that... but i guess that was our own fault. XD

nom nom nom zap! x_x