By Anonymous - 27/06/2010 10:07 - United Kingdom

Today, I went to a party. No one there was under 60. I'm 16 and it was the only party I've been to all year. FML
I agree, your life sucks 39 136
You deserved it 7 819

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

A. We all know old people have the best stories. B. You have plenty of "experienced" women to hit on. C. There's bound to be alcohol, and soft, chewable foods. D. Old people KNOW how to par-TAY. Sounds like you got it made...

I've never even been to a regular party wit people my own age. So suck it up.

Comments

not really though

ydi it for craving older men

Is #1 wearing pants? :S

why the fuck would you go to it then?

no im not wearing pants i stand completely naked just to take pictures of my tattoo, your smart though

OP- this is one of those need more detail if you were dragged there by a grandma that wanted help finding a new guy, than fyl. ydi if you volunteered to go though.

Is that sarcasm? Why don't you just answer the guys question..

11...when you're basically saying somebody is stupid..try to spell "you're" right.

how is this an FML? I do this every week all week  woo hoo! I actualy do.  jk 

I'm too tired 2 laff at u

haha yes 23 i have pants on

I get drunk and fuck your best friends grandpa.

ydi for being a loser

who the heck invites a teen to geriatric party anyway, lol. yeah, wearing pants around your ankles #1 ;-)

did you pull any granddads?

haha your life sucks

Were any of them priests? Oh nevermind you're a girl. Gold diggin' time!

Well... there's always college. go to a party school and start fresh!!! fyl, im 15 and i've gone to more parties this week, dont be so down though, you can always listen to interesting WWII stories. Parties arent so great. lotsa crazy shit happens that you regret.

your 16 you stupid shit act your age

I haven't been to a party since 5th grade. I has no life. 

Why the hell does everyone think you have no life if you don't party in highschool?

#83 I have no idea. I never partied in high school at all, but I wasn't a loser for not doing so. I had friends in high school, but they just weren't the heavy partying types...

That's not why I have no life it's just an additional detail.

way to go ! did you find anyone cute ?

Nice pepperoni nip #1.

you ever heard of a little something called sneaking out?? im 14 and do it all the time!!!

not enough 2 rite it thou

I think old people are cute....most of them anyway. you get those few who are just bitter and think they deserve respect cause they're old. I can't say fyl(because I've met some awesome old people via grandma) and I can't say ydi either. it's over tho...so get over it and go to a party with people your own age next time.

Well, at least the OP wasn't at the party. Since OP is clearly not 60 or older.

Hahha aw you need some friends your own age.

I've never even been to a regular party wit people my own age. So suck it up.

-fucks ur life-

Crusty old people ftw? Nahhhh.

sweet party dude. find an old chick with money who's ready to die

lol but she's a girl

even better. women are never rich anyway unless they're old husband was. she should find a rich old dude ready to die then

A. We all know old people have the best stories. B. You have plenty of "experienced" women to hit on. C. There's bound to be alcohol, and soft, chewable foods. D. Old people KNOW how to par-TAY. Sounds like you got it made...

Change 'women' to 'men' ** Unless you're a lesbian, OP. Some of those old broads might show you what it's like to be touched. You never know..

was it a family thing? because at most of my family gatherings i tend to be the youngest person there.