Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Is it just me, or does a razor comb seem like a really bad idea?

Wow, that really sucks. Maybe a barber can fix your hair for you?

Comments

Wow, that really sucks. Maybe a barber can fix your hair for you?

#1 yayyyy Sorry for you

Just tell your friends its the new trending hair style

YDI for not being omniscient.

I say do the other side. go for the Cassie style mohawk.

Agreed. Also, who thought that would be a good idea to make? Seriously.

oh boy lol looks like someone's gonna be rockin the shaved head for awhile.

Razor combs don't shave your head, dude. Google. Yay, I agree with allmidnighteyes. You now have scene hair! Woot.

Honestly Ive never heard of a razor comb before, it sounds like a Safety hazard though

Sorry, but you deserved it. What about checking before using it?

I'm sorry but when have you ever checked if the comb you were using was also a razor??

You have scene hair now!!

Paying attention - not just for the cool kids!

you would feel a razor comb on your hair you wouldnt just notice it on your shoulders

Yeah. You can feel a slight pulling and then it suddenly jerks forward a little, it doesn't feel like just brushing your hair...

^^^ Did anyone else get turned on by this? No?

Mmm, comments like these are truly a breath of fresh hair.

Razor combs help to thin out your hair a little and give it a "choppy" appearance (and also give shit tons of split ends). Obviously, OP used it like a normal comb and not like a razor comb. It'll take out a lot more hair than normal if you do it like that.

Whoa shit! I didn't even know Razor Combs existed!

Oh, but they DO exist! http://i30.tinypic.com/rub144.jpg

XD Thank you! You made my night!

LMAO that is bad ass...

bro why the hell do you know what a razor comb is and better yet what it does??

because i'm xTUFFx you learn some things after you've gone out with 2 girls who do hair I bet you're gonna call me gay now?