Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

I don't know what you're complaining about, Kool-Aid Man is sexy as hell.

oh no! oh no! OH YEA! (koolaid man breaks through wall)

Comments

I'm sure if you told her about it she would laugh too. That's a hilarious problem.

OP here. I did tell her, and she laughed almost as hard as I did.

mariri9206 32

OP, glad you have a GF you can laugh with, especially given the circumstances. Sounds like you've got a good one.

Lol that's great. I'm glad you have a girlfriend you can laugh with. I just know that's how I'd respond in that situation.

I don't know what you're complaining about, Kool-Aid Man is sexy as hell.

Especially when he busts through unexpected entrances right.

#20 but I would be terrified if he busted through my vagina.

That's one horrifying image.

#37 idk, some might be into that

Always remember Rule 34.

Cherry is best

Restart and try again!

*yawns at comment*

*yawns at comment yawning at comment*

*yawns at comment yawning at comment yawning at comment*

oh no! oh no! OH YEA! (koolaid man breaks through wall)

You better fix that hole in my wall before my dad comes home.

God damnit, everyone stop saying 'oh no' in this courtroom. Cause the f**king look-aid guys gonna come in through the wall.

Because you know I'm all about that bass... Hahaha.

I'm trying to figure out what that has to do with the FML. Explain please?

He has a really deep bass voice. Idk. Haha. I was tired as shit when I wrote it.

Ooooohhhh yeahhhhhhh.... Why would you think of that while sexting? That's just weird.

Every time someone says "excellent" I imagine Mr Burns, which is annoying at work.

I understand it's hilarious, but really? That's not what I think of when I'm sexting. Lol ridiculous.

Lmao at least it didn't turn you on more.

Am I the only one who read the "oooooh yeah" in the Kool Aid man's voice too?

I did too!

Nope I did too lol

I was thinking of one of macho man's Slim Jim commercials when I read it.

Did she smash through your wall?

That's exactly the voice I heard in my head while reading that lol