His house, his rules?

By kikajsns - 29/04/2021 07:59

Today, it’s been a week since my dad has decided I’m only allowed to sleep with my door open. Guess how long it’s been since I’ve slept. FML
I agree, your life sucks 861
You deserved it 81

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Is he a creepy creep? WTF, how old are you that he thinks you need to sleep with your door open? I lock my door when I'm going to bed. If you feel unsafe, tell someone at school or a trusted adult. You should be getting more privacy as you get older, not less. WTF does he think you're doing while sleeping? If he's worried, take your phone and electronics at night. Idk, I never grew up with my dad, so I'd be creeped out having to sleep with my door open and people having access to me while I'm unconscious. People love playing tricks on others when they can't defend themselves. Plus every sound someone makes wakes you up. Nah, who cares what you do with your body in the privacy of your own room? As long as you aren't bringing someone else into there or sneaking out or doing drugs or something. I like sleeping naked or close to it. My door stays locked as I tend to randomly take stuff off in my sleep or while I'm half awake, haha. I know he pays the bills and what not, but people deserve some privacy too.

go and wake him up every night at 3am telling him you cant sleep with your door open (light? noise? whatever) if you cant sleep due to him, he should be involved in the consequences

Comments

Is he a creepy creep? WTF, how old are you that he thinks you need to sleep with your door open? I lock my door when I'm going to bed. If you feel unsafe, tell someone at school or a trusted adult. You should be getting more privacy as you get older, not less. WTF does he think you're doing while sleeping? If he's worried, take your phone and electronics at night. Idk, I never grew up with my dad, so I'd be creeped out having to sleep with my door open and people having access to me while I'm unconscious. People love playing tricks on others when they can't defend themselves. Plus every sound someone makes wakes you up. Nah, who cares what you do with your body in the privacy of your own room? As long as you aren't bringing someone else into there or sneaking out or doing drugs or something. I like sleeping naked or close to it. My door stays locked as I tend to randomly take stuff off in my sleep or while I'm half awake, haha. I know he pays the bills and what not, but people deserve some privacy too.

I agree this is weird

go and wake him up every night at 3am telling him you cant sleep with your door open (light? noise? whatever) if you cant sleep due to him, he should be involved in the consequences

i feel we are missing critical info as it wasnt always like this. Are you underage and had sex with someone? (the only thing i can think of) but if i was in your position i would be constantly naked in my room, if you hear him come start jerking off and thats surely enough to make him uncomfortable and never wanting to see that again if not your dad is very wierd and hopefully and can go somewhere safer

Wait until he goes to sleep and then close the damn door. That's ridiculous.