By gross - 20/10/2010 16:14 - Australia

Today, my boyfriend and I were lying in bed with a pedestal fan on facing us when my boyfriend sneezed. Where did he sneeze? Into the fan, which then sprayed it all over my face. FML
I agree, your life sucks 28 261
You deserved it 3 965

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Ha! I know the feeling. Mr. Doe figured out exactly where to stand in front of the A/C to make a fart spread throughout our whole apartment. He thought it was hilarious till I turned the tables on him after a taco fiesta. Yeah, it's probably a good thing that summer's over. An escalation couldn't end well. :]

_TONGAN_ 5

You should pee in front of the fan while he is sitting in front of it...

Comments

yummy boogers :)

KiddNYC1O 20

you swap saliva with him anyways...

MissErikaHart 0

12, that's the worst thing that probably happened to her "today."

_TONGAN_ 5

You should pee in front of the fan while he is sitting in front of it...

stephanie0613 0

So what, my boyfriend sneezes in my face on purpose. Idc it's not going to make me love him any less. Omg it's such a big deal! Get over yourself Op.

#25 at the end of the text is FML which means f my life. so 12 was correct in their interpretation.

I totally agree!! Fairs fair!! But still disgusting.... I hate when my hunnie sneezes all over me, grosses me out and pisses me off!! Anyways, FYL

Sulkiva 2

Wow, yup your life is ruined, how can you go on living? :/

Lauren10102 3

lol I love your picture! that is hilarious!!

copycat. ;L

MissErikaHart 0

both 2 and 17 pic wins.

Hello_kitty_love_fml 0

2, I know huh? What a disastear! My siblings always sneeze in my face but you don't see me posting it as an FML.

Gross you'll laugh at this one day though

hi whatsup

brookeec 0

Thaazzzz nasty! LOL Atleast its not some strangers boogers?

Where was he sposed to sneeze u aussie piece of kangaroo shit? So this ruins yer life? U need to get one first.

RedPillSucks 31

He was suppose to cover his mouth. It's really not that hard.

KiddNYC1O 20

sphincter? LOL

wow you're a very unnecessarily racist asshole mr_asshole.

at least you aren't a germ freak!

germaphobe.. that's what it's called -.-

OP I know you secretly love getting facials don't deny it haha

biggecko 4

At least you guys arw exchanging body fluids :)

If your grossed out from your boyfriends spit, than I feel sorry for him. He's never going to get any action.

x3bubblesx3 0

bahahahaha :D