By Anonymous - 28/11/2010 08:07 - United States

Today, I went to a very crowded restaurant. Being really shy, I requested to sit in the corner, but instead they placed me in the center of the dinning area. I started to eat my food and got really spaced out. Suddenly I sneeze-farted and everyone turned to look at me. FML
I agree, your life sucks 31 035
You deserved it 7 192

Same thing different taste

Top comments

skull4k9 0

AND THE CROWD GOES WILD!!!!!!!!

ysomad 0

it's okay to feel sad sometimes! (mr. Rogers)

Comments

Haha, try to pay attention and not space out so often. But, serioulsy fyl. Lmao.

fakeaccountX 6

A sneeze-fart? And I thought it was only a myth...

ersa1802 0

failure? i'd like to see you try and do a sneeze-fart. :P

I thought sneeze-farting was a myth, just like shit-burping n piss-coughing

skull4k9 0

AND THE CROWD GOES WILD!!!!!!!!

37's picture reminds me of my brother in iraq, that looks like something we would do in the walmart parking lot... (completely irrevent to the fml)

ysomad 0

it's okay to feel sad sometimes! (mr. Rogers)

Omg, I love Mr. Rogers! Won't you be my neighbor, :D

that's talent! Now practice the burp fart and you are the master.

FYLDeep 25

Quit taking drugs, ya hippie! Maybe you wouldn't space out so much.

skyttlz 32

I've never done drugs and I space off all the time. I space off from being tired or bored or having a lot on my mind.

SmallTownCutie 0

I space out during math everyday, and I'm 75% sure I'm not doing any drugs.

yurh such a mean bitch !!!!!! I hope yurh life gets ****** up bitch !!!!!

YourAllTowels 0

shes no bitch! thats a pretty nice lady your talkin to! >:3

camjgog_88 0

first! wow... that does feel pretty gLord-ish lol. never doin that again hahahaha. and YDI cause if you often space out & sneeze/fart, you shouldn't be eating in public. I suggest take out or delivery. :))

rafiki19 1

how are you first ? there's like seven comments above you.

Was the "like" really necessary? Because there are exactly 7 comments above it.

bubbarific 0

hahahaha FAIL omg wow u fail so epically right ther!!!!!

Good news everyone! We have a new employee of the fail department. (Did u read this in Professor Farnsworth's voice?) *Stamped* "Grammar Nazi Proof."

rafiki19 1

well I just guessed, I only counted afterwards.

the last sentence seemed random. I didn't see any indication he was with anyone. who spaces out like that on a date?

hippies. bong water drinking, no bath taking, drum circle participating hippies.

c8750 2

You must have never smoked if you're talking about drinking the bong water. Ewww gross

His crush could have been with someone else in the restaurant...

#10 It never specified that she was on a date with him.

Hahaha that's really funny! But why can't people just mind their own business! lol

azhein 0

you wouldn't look if you heard it?

SweetDreamsx3_fml 0

lmfao just look around as if your trying to find who did it also ^_^

It would be pretty obvious to notice someone sneezing. He wouldn't be able to get away with that...