By robm - 26/07/2010 20:15 - United States

Spicy
Today, while my boyfriend and I were having sex, he told me I was the love of his life. Afterwards, he clarified his statement. I was the love of his life, because I was in his life at that moment. FML
I agree, your life sucks 32 361
You deserved it 4 654

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

perdix 29

Ladies, statements made by men while their penises are in you are null and void. You really should wear earplugs during sex if you can't get that truth to sink in.

dakins 0

it's her fault he's an ass?

Comments

babyale760 0

wow that sux

cantfightfate 0

that really sucks. but are you surprised? sex doesn't make boys love you.

livrox 0

ydi for being that easy and nieve op

v1kt4r 13

*naive

JayColt 0

lol well it's true

WTH is wrong with today's FML's???? they are slacking.... people, this is not an FML...

sex isn't love

Izzy_babii 0

haha

OopsieDaisies 0

Ouch. Just remember to repeat the same thing to him at some point.

You deserve it for having pre-marital sex, go to church and get on your knees you whore!

Oscar meyer wiener

TaylorTotsYumm 10

No more sexy time for him.

you know guys they could have been together awhile so don't say she's easy

xoxolovemexoxo 0

18-yeah it isn't and guys don't love you if they say stuff like that

youre the love of my life Taylor :) haha the irony

Trupe 3

well he kinda sorta in a way technically did tell the truth. although he was shady about it

the_flirtt 0

haha oh know he almost used the L word 0_0

Love the way you guys "kinda sorta" justify this. LOL. What's the old saying? Men use love to get sex and women use sex to get love.

the_flirtt 0

yup lol

FMGrammar 0

I use sex to get... palm burns.. bah dum tsschh...... YDI YOU DIRTY TRAMP, that's what you get for eating cereal on the treadmill OP!!

YDI for being Justin bieber

Chrisskiies 0

well he told you the truth lol

annielove 0

WTF?

isaiaha11 2

i voted ydi just to be #100

gayest fml yet, no one cares you had sex and you boyfriend said somthing nice STFU

quent10 0

at least he's not a liar :D but to gear that op

KarateDuck 0

lol I said the same thing irl. good to see ya again Taylor I love your name(:

TaylorTotsYumm 10

I'm confused. :P

LeighMoreno 0

Taylor, guess what? Cats > dogs. Now how confused are you?

jedialix 0

what foes OP stand for?haha

TaylorTotsYumm 10

OP= orgasmic pigmeas. No, Raleigh, you're the one who's confused. Sorry, bub, but you need some serious psychiatric help, if you think cats are better than dogs. :P Go spend a few nights in Bedlem till you find the light and realise that dogs are the better creatures.(:

LeighMoreno 0

:o Taylor, I can't believe you just went there. Do you really want to start this back up again?

956TXking 0

she's calling you out Raleigh.

Never believe what anyone says during sex.

1221jamw 11

steroids much?

sambosung18 0

your a cutie ;)

supergirl69_fml 0

what a douche

dakins 0

it's her fault he's an ass?

ChildsPlay_fml 0

hahahaa ^^ so tru now im gona use iy

ChildsPlay_fml 0

it

anabby62907 0

wow. hah thats funny ans you thought he loved you lol

where is my damn comment?

where is my damn reply?

Arsonnist 3

where is my damn answer?

Daerauko 0

where is your damn photo?

where is my damn question?

C-C-C-COMBO BREAKERR

Arsonnist 3

where is my damn combo?

where is my damn breaker?

FMGrammar 0

I just passed out from the epicness

the_flirtt 0

right there ^_^

FMGrammar 0

73-aren't you I'm_banned???

the_flirtt 0

I kept getting banned for the dumbest reasons I was pissed so I'm following the rules now

pippymiskers 4

where is the banned-ness?

partygirl14 0

yah me to

where are my damn skittles

knibbsy 4

Where is the dumbass that broke the chain? To everyone that didn't reply starting with "Where is", I hate you and you fail for not being cool enough to start your comment with that.

time to find a new boy to be "in your life."

skanksonaplane 0

you're hot

schwancy 2

I fail to see anything upsetting about this FML

FMGrammar 0

because you probably dont connect feelings and sex... tramp alert!!!!!!!!!

this is the fml of my life