By Anonymous - 06/01/2011 22:57 - United States

Today, a kid grabbed the receiver to my cochlear implant and ran off with it. I went to a security guard, and, if my lip reading was accurate, he said to "try and make it through the day without it". Without it, I can't hear anything. FML
I agree, your life sucks 40 321
You deserved it 2 463

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

I would have made that kid actually have a need to use it.

sapphirenite 0

security guards wont do shit, next time get a police officer

Comments

Yarrachel 16

Comment moderated for rule-breaking.

Show it anyway
emodude44 0

FAIL

You're a disgusting piece of shit.

# 1 your a piece of sh*t , that's not nice !

Lady_Zydrate 1

Im OP and i found this a little funny, so get off his back, it was a joke

Yarrachel 16

Comment moderated for rule-breaking.

Show it anyway
quite_bored 9

Yeah, guys! He has a Doctor Who profile pic, that just makes him like 90% more uncool.

DOCTOR WHO FTW

Yarrachel 16

Comment moderated for rule-breaking.

Show it anyway
cowboyy_fml 0

who wants to ride me?

quite_bored 9

Should have admitted to being a guy, you just made your case about 50x worse.

fakeaccountX 6

Her user name is "rachel!" How could you all think that was a guy?

ohthebloodygore 16

I hate 'geez'. Unless you're referring to the language Ge'ez it should not be in your vocabulary.

cwhitney11 4

omfg......my grandma effin posted this....I'll be damned

Comment moderated for rule-breaking.

Show it anyway

See, this is why I go with the unabridged versions: geez-o-Pete, geezum crow, or Jesus H. Tapdancing Christ on a cracker. By the way, you're a pedant.

Hatey, are you saying that Gore likes to have sex with pubescent ants?

I'm not sayin', I'm just sayin' (please no super monkey jokes). And they're not the only vermin! I heard a rumor that she may also be a pederats.

Heaven help us with all these sodomites coming out of the woodworks.

Can you hear me now? good

geeeez I feel really bad for Op and then here comes Yarrachel being a real big fat meanie!

Mortoli 30

Doctor who rules jackass. Come on man.

Mortoli 30

I know it kinda hurtful but I got a crack out of it reminds me of a pic another fmler uses of a dog in another dogs ass with that typed. to #1 btw lol also to op sry that guard is an asshole that is unprofessional like in our business. Hope you complained. I understand in that situation not much you can do but still his wording way off lol.

I would have made that kid actually have a need to use it.

What is that even supposed to mean?

He meant that he would've beat him up

I can't believe how fucking clever you all are over here.

Kurg 0

Haha yeah

ashisthebomb 0

that was really dumb

spanelli 16

Actually, it wasn't.

sapphirenite 0

security guards wont do shit, next time get a police officer

or don't let a kid reach your face

DigitalFusion 4

That's not true. Not all security guards are fat lazy fucks. Im a guard and make about three arrests a day on average, I'm so sick of that stereotype when I work my ass off at pay far lower than what it should be.

Your lip reading was WAY off. He actually said, "Ryan Yeti through thin a with owl it." Lrn2lip read.

SirEBC 7

My brotha is you serious?

wwerulez14 6

Duh bro hez mad serius....

he be crazy serious brotha!

I favourited simply because of this thread, brotha.

Fo real, yo.

yaya1213 6

That secrity guard is mean and rude he should b fired

lolol_BKYCHO 3

That sucks, brah.

cowboyy_fml 0

damn where'd u get them honkers girl? can I lick them?;)

^BO.OBIES! kidding see a lot of those at my school nothing special.

Me_iz_a_Bboy 0

The question is who can get some?

I want to know what they said lol

#105, they could have been commenting on the looks of #9. It happens a lot.

haha same here 105 same here

Me_iz_a_Bboy 0

we commented on her watermelons

KittehSayzRAWR 0

Damn terrorist these days, instead of killing people they just mentally torture them. What a sad way to go...

lol, soumds like it was a deafdefying situation! xD

Given his response, I presume the security guard was at your school. Clearly, you needed to go to the school office for help.

Lady_Zydrate 1

they treat me like a special ed kid there because i need a magnet to hear. my parents try to explain that im like everyone else, but their deaf too without an implant so they're taken even less seriously. we deaf get no respect

ashisthebomb 0

aww I'm sorry my sister is deaf and she goes to school for it and she's 3 so I'm pretty sure she doesn't have any problems with school yet

duma191 21

I went to school with a deaf girl and we managed to turn one of her old transmitters into a mp3 hookup. it was a lot of fun and she's a cool chick.

f*uck them both!!!