By william - 22/01/2009 23:22 - United States

Today, I made fun of my friend when she tripped over the curb. I said, loudly, "Haha, you can't even walk." I then notice the man in the wheelchair a few feet ahead of us. FML
I agree, your life sucks 9 892
You deserved it 32 317

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

thanks i just laughed obnoxiously loud in a class of 200 people. my teacher is an angry old man... im gonna fail lol

that reminds me of something. I saw/heard a girl on the phone, complaining about how much her legs hurt... about 5 feet behind her there was a guy in a wheelchair.

Comments

OMG that was hilarious!

omg! lololololololololol. lol. ha. lolLOLOLOLOLOLOLOLOL . laugh out loud. hagahahaagaagagagagagggagafhahahahahahahahahahahahaaaaaaaaahah

mwahaha I was you deserve it number 10,001

I was rolling down the street in my wheelchair when someone behind me yelled "hahaha you can't even walk. FML

OMGOMGOMGOMG You soooooooo fucking deserve this hahahhahahahahahahhahah

I did that but I noticed the guy in the wheelchair first, and my friend didn't trip

that reminds me of something. I saw/heard a girl on the phone, complaining about how much her legs hurt... about 5 feet behind her there was a guy in a wheelchair.

OMG that's hilarious!!!

thanks i just laughed obnoxiously loud in a class of 200 people. my teacher is an angry old man... im gonna fail lol

^ydi for not focusing in class

haha loled! ledgend

That sucks. A lot. Fyl, cause that sucks. And YDI for being so ignorant.

HAHA I lolled! Something that could really happen to me though.. ;p

OMFG!! thats so horrible of u to say!!! :-/ thats fucked up!! :-/ YDI!!!! :-/

Stop :/ using :/ this :/ face :/

FIRSTTT BITCHES HAHAH IM SO COOL CUZ I WAS FIRST HAHAHA. In all seriousness, WOW, that's...bad.

^FAIL! all due to how you weren't first d: HAHA

#10 you fail miserably