Shitty Engagement

By poopplop - 03/12/2017 19:00 - Italy - Monza

Today, I dropped a ring in the toilet. The new engagement ring my fiancé gave me at dinner last night. The dinner that gave me diarrhea today. In which I dropped the ring. FML
I agree, your life sucks 4 051
You deserved it 486

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Well, as a married man I can say this is a great metaphor for marriage. Sometimes you need to get your hands dirty and wade through all the crap just to make the other person happy, but it never stops being worth it if they the one.

exileonmainst 16

”Do you want to marry me?” ”I do-do!”

Comments

Well, as a married man I can say this is a great metaphor for marriage. Sometimes you need to get your hands dirty and wade through all the crap just to make the other person happy, but it never stops being worth it if they the one.

Beautiful.

exileonmainst 16

”Do you want to marry me?” ”I do-do!”

manb91uk 22

There’s no comment that does justice to the amount of shit you’re about to get into

Flush and run! You’ve dodged a bullet!

Notmymonkeysnotmycircus 16

I wonder if it was a shitty ring before it ended up in the toilet?

EnvyMe33 26

You should’ve kept the ring on or if you didn’t want to wear it then you should have put it somewhere safe other then the toilet.

boopingsnoot 24

Shit happens. As my cat found out when he leapt into the toilet the instant I stood up. You think he'd learned the first time.

“If you liked it, then you shitta put a ring on it!” Beyoncé prophesied this!

kujiens101 24

Sounds pretty shitty...

Lol .... so nw wht u gonna do ?

BIGKIEFFER 10

Anello poopy. È disgustoso. Diamanti marroni....