159
Add a comment
You must be logged in to be able to post comments!
Create my account Sign in
Top comments
Comments
By  Renrox42  |  0

Wow, if he was a real man, he would have been mature enough not to say something like that! :P

Reply
  iamfunny  |  0

1st of all.... lol 2nd of all.... fyl 3rd of all.... lol

Reply
  jmtmxer  |  0

55-you look like a girl from my school

By  YacL  |  15

Everybody has a mustache, men's are just more defined and easier to see, plus women usually shave their's off.

Reply
  mk58  |  31

Women who have mustaches usually have darker hair, those with lighter hair usually just have invisible fuzz (which doesn't cout as a mustache).

Reply

yeah what the hell are you talking about besides when u shave it'll just grow back 10x thicker and darker

Reply

i don't know what you're talking about...girls definitely don't shave them because if you shave it, it'll grow back thicker and darker. Girls wax or bleach any noticeable facial hair. (Or pluck if they're brave haha)

Reply
  zenti  |  2

I don't know where you guys are getting this information, but shaving doesn't make hair grow in thicker or darker. It may seem that way, but all you're doing is cutting hair.

Reply
  zenti  |  2

152, I really shouldn't have to defend myself here, since you already screwed yourself over, but I don't have to ask anyone. I looked it up, and it's common sense. Why would hair grow in thicker and darker when (if shaving) you're only cutting the hair that's already out of the skin? How does cutting hair change its color? Please explain.

By  ThePunisher2011  |  1

Yes, your boyfriend's friends are assholes....

By  victoriaax3  |  0

Your boyfriend has some nice friends.

Reply
  victoriaax3  |  0

I don't care if I mis-read this FML wrong. What's the worst that could happen? My comment gets rated down? Aw boohoo. Everyone make mistakes. Nobody is perfect.

Reply
  victoriaax3  |  0

do you people just scroll through comments looking for mistakes? o.O

Reply

omg cant people jus read damn comments and go on with their lives. I didnt say " hey let's discuss what woulda happened if she said this. " not a discussion, a comment you don't like it then stfu and stop bitchin -.-

Similar
Loading data…