113
By Anonymous / Monday 31 May 2010 12:14 / Australia
Add a comment
You must be logged in to be able to post comments!
Create my account Sign in
Top comments
Comments
Reply
  pinkorchid88  |  0

haha my boney ass? I actually have meat where I need it... I'm skiny but with lots of curves ...ohh and did i mention healthy too..but I understand why u are defending them because those are the only girls u can get from looking at ur pic

Reply
  rustic  |  0

lol atleast he loves you the way you are I'm shure he ment none of you friends is prettier... and 21/63 there allot more to a person then just curves and looks. looks ain't everything

Reply
  sourgirl101  |  21

So he's not going to cheat on you with your skinny friends but will with fat girls that aren't your friends? Wow, lucky girl for dating someone that talks about cheating on you. WTF

By  Soulathyia  |  0

Really? Ew. I personally honestly get grossed out by fat people.

Reply
  ImaginaryFoe  |  0

I asked myself the same thing. Do you prefer for your fiancé to pretend to you and everyone else that you're not big? He didn't even call you fat. And surely you knew you were bigger than your friends. Stop wanting to be delusional and be happy your fiancé likes you for you. BTW, just because he's a plumpa humpa, doesn't mean he won't cheat. Best of luck to you both.

Reply
  missd420  |  16

That's what i was wondering as well. If you're big, get over it and either accept that you're big or do something about it. Denying something isn't going to change it.

Loading data…