287
By demk - / Thursday 20 August 2009 14:51 / United States
Add a comment
You must be logged in to be able to post comments!
Create my account Sign in
Top comments
Comments
Reply

ROFLMAO! I totally get it, though. I play (Lil) Farm Life, which seems to be the exact same app. adding real life rainforest saving. If the sex was kind of 'meh' and I was about to lose a whole day's worth of crops or so, I might do the same thing... I'm not sure.

Reply

LOL, seriously. I've been playing the damn game for a month now and it's gotten ridiculous. My friends stop mid-conversation to go deal with their farms, lol.

Reply

Ugh, I stayed over my friends house and watched her play that stupid game for an hour. It's completely pointless and a waste of time. But how come lately most of these FMLs have been about the OP being in the middle of having sex with her BF/husband and then he does something out of the ordinary, leaving the OP think "WTF?"

Reply

none of those apps add rainforest ground.. yeah, i had a friend with the same problem. only she was harvesting her potatoes on vacation with her guy :D hahah, this made me laugh outloud tho

Reply

LMAO.. I have to say, I have that app added on facebook.. I absolutely love Farmville, hahaha.. It's amazing, and this post had me laughing my ass off...

Reply

175: Hell yes. Harvest moon is the shit. That's why I don't play Farmville, cuz all it is is an imitation. Either way, FYL cuz she doesn't have her priorities straight. She's gonna make YOUR berries wither :/

Reply

#206... so he's a moron... because.. he didn't know that strawberry's are 4-hour-crops.. and not 8-hour-ones? so you think, that's, like, a really essential information for his further life? get over it. gosh, farmville sucks. i hate farmville. ugh.

Reply

I've never understood stories like these. Are they real? Are there really people who stop during sex to go watch a tv program, or play a video game? I just can't imagine someone could 1. be so disinterested in sex, and 2. be so incredibly rude. Who puts aside their partner like that?! It's a person, not a toy! I truly can not wrap my head around this one.

Reply

I prefer Farm Town, but that may be because it's the one that both my sister and mom play too. (it's our "family" time, we hire each other for our farms, hahah) I'm not sure exactly how FarmVille works, but in Farm Town, crops don't wither if you don't harvest them immediately. I had peppers ready to harvest this morning but didn't get around to harvesting them until this afternoon, roughly 8 hours later. Correct me if this isn't the case with FarmVille, but I think he's being an over-cautious farmer, along with the fact that he stopped having sex with his wife to make sure they were okay. And really, who plants a crop so that it's going to be ready at 4:15 in the morning??

Reply

I'm not sure which one is more sad, that you describe playing FarmTown as your 'family time', or that your life is so empty that you can get yourself to write so much about this stupid game...

Reply

Hmm, I'd go with the one where I have so much time to describe the game, personally. Trust me, it's not the only "family time" I have, but it's a joke my family has since we all play it. But I do have a tendency to type a lot, sorry if that worried you about my quality of life. My life isn't "empty," I just have nothing better to do with my time at the moment. Besides, I've seen much longer comments on this site, about sadder things.

Reply

Crops take the same amount of time to go bad as they do to grow, so it probably wouldn't be anything shorter than 4 hours. A more likely explanation is that the OP herself was probably playing the game and thought to herself "I remember that FML about the guy leaving his wife while having sex to play MouseHunt, so one about Farmville would be just as good!" And that brings us to this waste of bytes sitting on a hard drive platter in some server farm.

Loading data…