thuglife49

Not specified
0
Followed
0
Followers
13
Badges
2
Comments
1014
Visits
16
Favorites

About Thuglife49

Not specified

Thuglife49 - Followers

Thuglife49 - Followed

Thuglife49's page visits

Hugged!

Thuglife49's FML badges

Supersize Menu

You wanted you know what the top of the flops of all time was, and now you know.

The Mixer

You like to live life randomly, and we salute you.

I like your style

You gave a Hug to someone. How cute!

Inception

You read an FML that mentions a badge, and in return, you've been awarded a badge. A badge inside a badge.

Santa Claus

You've looked for Santa absolutely everywhere, and you managed to find him. Well done!

Checking you out

You checked out the profile page belonging to one of the last people to have a look at your profile.

Mobility

You are connected to FML via the mobile site or an app. How modern.

I moderated this!

In "Moderate the FMLs", you voted Yes on a story that was subsequently published. Well done!

Up and coming moderator

It’s nice of you to help us sort out the submissions, using FML’s moderate feature.

Perfectionist

Editing your comments can help you avoid embarrassment, and it might make you seem smarter.

I agree, my mouse works.

200 "I agree" votes is a good start.

Judgmental

You have voted "You deserved it" over 100 times.

Consolation prize

Your FML was denied. We had to at least give you a badge to cheer you up a bit.

A new thumb

You’ve used your thumb on 1000 comments.

50 quality comments

Clicking to reply to a comment is a worthy thing to do. To do so without getting buried afterwards is even worthier.

One more and it's business time

You've received 68 Hugs on your profile. Kinky.

50 favorites

Love knows no boundaries. You’ve already added 50 FMLs to your favourites list!

Keen reader – Level: godlike ninja

You have voted for 100% of the entire collection of FMLs to date.

Keen reader – Level: master ninja

You have voted for 50% of the entire collection of FMLs to date.

Keen reader – Level: student ninja

You have voted for 15% of the entire collection of FMLs to date.

The return of the thumb

You have thumbed 5000 comments.

The thumb strikes back

You have left your thumbprint on 2500 comments.

YDI Master

You made your 500th "You deserved it" vote.

100 kick-ass comments

100 of your comments are neither buried or moderated. Popular is your middle name!

The list of badges to find

Thuglife49's favorite FMLs

laetitia ball tells us more.

laetitia ball 0

PwOOuuhaaHAhhaha ! vous m'avez tous fait marrer aussi. J'avoue mon mec m'a fait pleurer de rire sur le coup (malgrès la grosse bâche) Finalement en arrivant, il avait réfléchir à l'ordre de ces priorités, mais quenini ! "on en reparle dans 4h02" (version longue du Retour du Roi), et na !

Alexandraa tells us more.

Pour ceux qui veulent savoir la suite ou qui n'y croient pas : (c'est la gomme de ma meilleure amie qu'on a volée avec une amie de la classe) En maths ma voisine m'a pris ma gomme pour s'en servir et je voulais qu'elle me la rende et elle m'a dit "non je la garde je te l'ai kidnappée" Puis on s'est pris un fou rire, et elle a dit qu'il fallait qu'on la fasse à qqn de la classe. Du coup comme on avait 2 heures de maths, on s'est dit que si on créait un mot maintenant, on le mettrait dans une trousse pendant la récré juste avant de sortir. Du coup on a écrit un mot en changeant de surligneur pour chaque lettre : "J'ai ta gomme en otage. Si tu veux la revoir un jour, tu dois payer 2 €. T'as pas interet à prevenir les flics." Puis on a pris la gomme de la fille. L'après-midi, on a fait pareil pendant les 2 heures de français, on a crée le mot : "Plus que 2 heures" et on a scotché un bout de la gomme. Le soir, on a pris des photos de la gomme où elle était pendue, avec des epingles ... En train de "souffrir" . Et on lui a envoyé par mail. Puis on lui a rendu aujourd'hui, elle était pendue à un arbre du lycée et elle était toute décapitée . (Lycée Marie Curie, 38) Je pense avoir dit l'essentiel :)

minibuch1505 tells us more.

Boujour à tous et à toutes Je voudrais d'abord vous remercier d'avoir aimer cette VDM, comme quoi j'ai bien une VDM :) Pour ce qui est de la VDM illustrée, j'aimerais bien mais le dessin, ce n'est pas mon fort, loin de là. Peut être qu'il y en aura qui se diront que cette VDM est fausse, mais non, elle est vraie :) Sur ce bonne soirée ( ou bonne nuit pour ceux qui dorment)

geetucrains tells us more.

geetucrains 23

non il n'y avait pas que la sangria, elle était là seulement pour la coloration x) si je vous dis tout ce que j'ai bu tout le monde va vomir rien que d'y penser x)