elsewhere

Not specified
0
Followed
0
Followers
7
Badges
1
Comments
206
Visits
167
Favorites

About Elsewhere

Not specified

Elsewhere - Followers

Elsewhere - Followed

Elsewhere's page visits

Hugged!

Elsewhere's FML badges

Beginner

You have looked through 5 pages of the website. That’s a start.

Keen reader – Level: student ninja

You have voted for 15% of the entire collection of FMLs to date.

Mobility

You are connected to FML via the mobile site or an app. How modern.

I agree, my mouse works.

200 "I agree" votes is a good start.

YDI Master

You made your 500th "You deserved it" vote.

Judgmental

You have voted "You deserved it" over 100 times.

50 favorites

Love knows no boundaries. You’ve already added 50 FMLs to your favourites list!

Keen reader – Level: godlike ninja

You have voted for 100% of the entire collection of FMLs to date.

Keen reader – Level: master ninja

You have voted for 50% of the entire collection of FMLs to date.

100 kick-ass comments

100 of your comments are neither buried or moderated. Popular is your middle name!

The return of the thumb

You have thumbed 5000 comments.

The thumb strikes back

You have left your thumbprint on 2500 comments.

Happy month-versary

You seem to be glued to FML. Shall we set a tent up for you to sleep in?

Censored

Not one, not two, but 50 pages of the Intimacy category read. No comment.

One more and it's business time

You've received 68 Hugs on your profile. Kinky.

The list of badges to find

Elsewhere's favorite FMLs

sabiix51 tells us more.

Bonjour à tous ! Ma première VDM publiée , waw :D J'ai lu vos commentaires et nombreux d'entre vous se demandent si je me suis réellement trompée de prénom , ou bien si c'était la prof . Fin du suspense :) C'est bien moi qui me suis trompée de prénom ... Nous étions en cours , et après avoir entendu la prof l'appeler Mélanie au lieu de Marine , je pensais qu'elle s'était trompée , mais le fait que mon amie n'est pas réagi m'a laissé un doute . C'est lorsque je la vis écrire son prénom sur la feuille d'émargement (j'étais assise à côté d'elle) que je compris qu'elle s’appelait bel et bien Mélanie. Là... je me suis sentie très gênée ... Comme certains l'ont deviné , mon amie est assez timide et parle donc très peu , mais en aucun cas cela est arrivé parce que je ne fais pas attention à elle ! :) #3 en fait j'ai préféré lui en parler à la fin du cours plutôt que de faire comme si de rien n'était , mais tu as en partie raison : maintenant je l'appelle Mélanie , haha :D Voilà pour mes petites précisions :)