Madame est servie
By Bourrote - 04/03/2017 20:00 - France - Nantes
You like to live life randomly, and we salute you.
You gave a Hug to someone. How cute!
You read an FML that mentions a badge, and in return, you've been awarded a badge. A badge inside a badge.
You've looked for Santa absolutely everywhere, and you managed to find him. Well done!
You commented on an FML between 6 and 7 a.m.
You've commented on an FML that you sent in
You checked out the profile page belonging to one of the last people to have a look at your profile.
You are connected to FML via the mobile site or an app. How modern.
In "Moderate the FMLs", you voted Yes on a story that was subsequently published. Well done!
It’s nice of you to help us sort out the submissions, using FML’s moderate feature.
200 "I agree" votes is a good start.
You submitted an FML, that was subsequently published, and statistically this makes you an exceptional person.
Your FML was denied. We had to at least give you a badge to cheer you up a bit.
You’ve used your thumb on 1000 comments.
You've received 68 Hugs on your profile. Kinky.
Clicking to reply to a comment is a worthy thing to do. To do so without getting buried afterwards is even worthier.
You have voted for 100% of the entire collection of FMLs to date.
You have voted for 50% of the entire collection of FMLs to date.
You have voted for 15% of the entire collection of FMLs to date.
You have thumbed 5000 comments.
You have left your thumbprint on 2500 comments.
Love knows no boundaries. You’ve already added 50 FMLs to your favourites list!
You have voted "You deserved it" over 100 times.
You made your 500th "You deserved it" vote.
100 of your comments are neither buried or moderated. Popular is your middle name!
By Bourrote - 04/03/2017 20:00 - France - Nantes
By Sosophie - 24/02/2017 06:00 - Reunion
By Tinkaclo - 19/01/2017 08:02 - France - Paris
By dior'addict - 16/09/2008 13:13
By Sam - This FML is from back in 2009 but it's good stuff
Allez, je remets les choses dans leur contexte: Je travaille dans une société de 18 employés. Hier, c'était la première fois depuis 8 1/2 mois que j'ai remis des talons (à cause d'une quadruple fracture du genou faite à nouvel an), accessoire que j'aime porter occasionnellement (donc pas de soucis pour mon dos). Mon boss m'a gentiment demandé si je pouvais juste donner un petit coup d'aspirateur (et ce, pendant les heures de travail, donc pas d'heures supp'). N'étant pas manchotte et faisant ce job à la maison (comprenez par là que je ne dénigre absolument pas le métier de femme de ménage, car il n'y a pas de sot métier!!) j'étais en mesure de le faire. Concours de circonstances: c'était bêtement le jour où j'avais mis une tenue pas pratique, ni confortable pour effectuer ce genre de travail... d'où la VDM :o) @Isabellosorus: le tailleur à su suivre la mode... Et sachant que 15 de mes collègues sont des hommes, je pense que pour eux, il est bien plus agréable d'avoir une secrétaire charmante et un brin sexy plutôt que grincheuse-aigrie et mal fringuée (qu'on me contredise si j'ai tout faux :o) ). Ah, encore une petite chose: le boss... c'est papa!! Ben voilà, ma petite VDM vous a au moins distrait pendant un petit moment... ;o)