By UhOhhhh - 08/09/2009 17:29 - United States

Today, I woke up, took a shower, made some pasta, drank 3 glasses of water and brushed my teeth. I then left my apartment to see signs posted all over warning us not to use the water without boiling it because the water company just found E-coli in the water. FML
I agree, your life sucks 56 824
You deserved it 4 292

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

At least you boiled the water for your pasta! but yeah. fyl.

unlucky..sounds like something i would do! btw why were you eating pasta for breakfast?

Comments

that would definitely suck!

Pasta for breakfast? Thats... interesting.

The person might be on nights?

Well at least the pasta was safe to eat >.> unless you eat wet raw pasta. The building I live in slips notices under the door.

Um, ecoli? Nice try. An ecoli outbreak would require more than signs. In fact if this was true there would be national headlines about another ecoli outbreak. Noob.

I'm not sure if this is similar, I don't exactly watch the news, but in some MA cities, there was recently something wrong with the water. Connecticut isn't exactly far from those cities, so who knows? And people saying "pasta for breakfast" I've eaten pasta for breakfast before. It's good. :D

@ Jaque - it might not be ecoli, but there is something in the water in the MA/CT shoreline area and they are recommending that you do not eat or drink water from a tap without boiling it.

Even if there is something in the water, the pasta water would be boiled so I don't think that should be part of the FML. The drinking 3 glasses and tooth brushing belongs. The shower, I will accept. The pasta is just silly.

Pasta is good for breakfast, Start your day with off with good carbs, unlike doughnuts or sugary cereals.

YDI for pasta in the AM

I agree who also drinks 3 glasses of water in the morning? Ridiculous. Fallacy. Lil Wayne Cant rap! I call shenanigans! AHHHHH

no this might be true i live in rhode island and we have a water boiling warning because the water company in my town found E-Coli in the water. So sorry, YOU my friend had the "nice try". Noob.

no this might be true i live in rhode island and we have a water boiling warning because the water company in my town found E-Coli in the water. So sorry, YOU my friend had the "nice try". Noob.

i decided theres no way this FML happened. it comes from conn, if there was an ecoli outbreak especially in the water lines, we would all know about it. YDI for making up this FML

Not all E. coli outbreaks are national. Also, it's not an outbreak unless someone gets it. A boil water order is issued when a test shows that E. coli is present, not when someone gets sick.

Better question: who drinks 3 glasses of tap water in the morning?

Anyway, it is necessary to boil water before drinking. Like, always. It is safe and smart.

ikr pasta is good anytime of the day lol

91, you ever done sports?

102- I live I Rhode Island too! I love Rhode Island, it's so small. :P

in my school I went to they had an ecoli out break and they just said don't drink the water and that was it

like someone mentioned, never said it's morning, Someone works night shifts at just about every work place

Eat water ? Lol

You do realize you need to boil the water for pasta therefore OP wouldn't be able to get sick from the pasta

ooo...yea i would see a doctor about that...lol sucks!

i hope this guy didnt str8 go on fml.com to report this

123- Yeah that would be pretty dumb of her. it's like " I need to post this on FML before I need to go to the hospital or you know.. die." lol

dude, that totally sucks. i hope you stay healthy. way to be observant.

this has nothing to do with being observant if the signs were posted OUTSIDE her unit

Wow. That's a bummer.

Oh wow. That's really unfortunate. :O I hope you're okay!

unlucky..sounds like something i would do! btw why were you eating pasta for breakfast?

the posting time was in the afternoon so maybe she woke up at like 12 you never know

The time submitted and the time it shows up here is completely irrelevant, but you could be right. Also, pasta for breakfast isn't that uncommon. I mean, there is Ramen.

maybe they live off of oodles of noodles. op may be poor and can only afford pasta for breakfast... just sayin.

Cuz pastas amazing for breakfast. Obvious.

I usually don't eat breakfast but when I do it's never something in the breakfast category

She wanted to be like me.

155- I read your comment like the guy from the Dos Equis commercials :)

Leftovers, too lazy to make a regular egg-bacon lunch.

Doesn't know how to makes Eggs Benny from scratch?

At least you boiled the water for your pasta! but yeah. fyl.

pasta? for breakfast? thats just crazy!

My thoughts exactly!

Pasta can be made ahead of time.

OH MY!! WHATEVER WILL WE DO IF SOMEONE MADE THEIR LUNCH AHEAD OF TIME?!?! Dude, seriously, I have pasta all the time for lunch; therefore requiring it to be made ahead of time.

Not crazy for me. I've had pasta before. Just being experimental and changing the perception of the norm.

dude that sucks. go see a doctor. stay healthy