By Anonymous - 04/08/2009 06:41 - United States

Today, I was getting mugged. In shock, I said, "Are you mugging me?!" To which the mugger responded, "Duh, do you think I grabbed you for your looks?" FML
I agree, your life sucks 54 554
You deserved it 7 695

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Hahaha, this has to be one of the funniest FML's. I hope you weren't hurt!

HAHAHAHA thats a double whammy, lose your valuables and your pride

Comments

Hahaha, this has to be one of the funniest FML's. I hope you weren't hurt!

Fail, you are 27th.

he prolly meant that he was seconding the comment, if not, then he just meant that he was the second response that u see on the page

#38 can't count, hahaha!

Ouch. Adding insult to injury. FYL.

I guess the OP would have preferred rape instead?

OP, i guess he wasn't holding you for your brains either

#50 = epic win! Seriously, ur getting mugged, why the hell do u care if someone is insulting you? FYL for being mugged, but, really? After getting mugged, you care about the guy insulting you? Wow

lol epic fail, and OP, wtf do you think he was doing??? how the hell does one get robbed and owned at the same time?

wtf is OP?! Im seeing it everywhere!

lol like some ppl need a lifw ad not get high and dp stupid shit

Hahahaha this is the most epic mugger I've ever heard of! Bravo Mr. Mugger Man

#27 you may have failed but i love your picture

HAHAHAHA thats a double whammy, lose your valuables and your pride

Pouring salt on the wound.

To which he replies "I hope you've had a good life, goodbye"

I've never heard of comedian muggers....lol!! I wonder how he mugged you if you had the time to ask him that.....this was funny, but FYL!

Because maybe she didn't and that this FML is just a lie???

6 is your name Danny? you look familiar

lol you had a conversation with the mugger

And he obviously did not grab you for your intelligence.

oooh ouch. he got you good. I think you might have summoned the fail whale on that one....

Haha, damn, your life really sucks when you get mugged by a smartass. :P

modded this one.

@#13 who cares!!

Don't feed the attention whore.

want a cookie attention whore?