403
By Anonymous - / Thursday 4 March 2010 17:15 / Estonia
Add a comment
You must be logged in to be able to post comments!
Create my account Sign in
Top comments
Comments
Reply

Too many negative votes, comment buried. Show the comment

Reply

YDI fo not making him a hamburger and having to buy him one? if your not gonna cook his food then what are you good for?

Reply

Better yet, Mary him and take half of his stuff. Use the divorce money to start up a successful chain of hamburger resteraunts.

Reply

Too many negative votes, comment buried. Show the comment

Reply

to #62: I think that truism became obsolete at the end of the stone age. These days, it's probably more of an intellectual process. But I could be wrong.

Reply

idk if the way to a mans stomach is through his stomach... but the fastest way to a mans prostate is up the butt

Reply

If you cook him a hamburger, make sure you fill it with some special sauce first (use your imagination).

Reply

Wow break up with you because you took a bite of his hamburger?? that's stupid he must not care for you that much or either he just likes hamburgers more. I say dump em

Reply

YDI if you actually bought another hamburger... kindergarden failure: doesn't know how to share

Reply

wow 62- it's a hamburger, if this was a 100 bite out of his lobster I would understand him but dang?? I am protective of my food but if it was my gf I wouldve been fine, and here it wouldve been even more fine cuz it was a hamburger at McD's for a dollar, dump him

Reply

You deserve it completely. Women always order a salad and then steal your meat. If you want meat just order it I have no problem paying for the more expensive dish but I want to eat my food not give up half of it because your rabit food isn't enough for you when I said get whatever you want. (Devil's advocate)

Reply

You deserve it completely. Women always order a salad and then steal your meat. If you want meat just order it I have no problem paying for the more expensive dish but I want to eat my food not give up half of it because your rabit food isn't enough for you when I said get whatever you want. (Devil's advocate)

Reply

Jrook (#90): But which one will make him pay your bills and father your kidsies? Prostate or stomach? :p

Reply

#31 why would she cheat because he over-reacted thats out of order and #352 i am the same i hate people eatingmy food but i would never threaten to dump somone because of that he must not like her that much anyway.

Reply

yeah if my girl took a bite off my burger, I'd think it was cute and probably feed her you should just do what 45 said

Reply

i wud have been like. im not gonna buy u a fuckin burger. jeez!!! i eat from my guy friends food all the fuckin time. and theyre not even my boyfriend(s)!!

Too many negative votes, comment buried. Show the comment

Too many negative votes, comment buried. Show the comment

Too many negative votes, comment buried. Show the comment

Loading data…