By Fraser - 08/03/2012 19:03 - Canada

Spicy
Today, my mother caught me masturbating. Trying to defuse the awkward tension, I said "Oh, I was just thinking about you!" Not a good idea. FML
I agree, your life sucks 17 182
You deserved it 56 517

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Oh I've seen this movie!! ....Pornhub right?

StormGirl142 24

I think you accidentally a few words.

Comments

Comment moderated for rule-breaking.

Show it anyway

This is a very telling comment...

leprechaun23 15

Do it behind a locked door in the bathroom or at night when everyones a sleep

Yessss!! Incest is Wincest!!

16 - That probably wasn't the best reply on a comment about incest...

mauguster 15

If it happens again look them 'em in the eyes and finish like a boss

I don't really care what it is you do with your family as long as you, keep your gene pool in check you animal!!

16- I read that as locker door... Made the comment 100 times better.

16- I read that as locker door... Made the comment 100 times better.

aimeesea75 16

87- I did the same thing and it indeed made it so much better xD

29- Or finish in their eyes and look like a boss.

tdawg4200 0

Haha.

...go on you left out the best moments; what comes after.

starburst7596 14

I immediately thought of Supernatural upon reading this comment.

I'm watching supernatural right now!!!

talk about disrespectful 29

jimshrimp 0

faggot

I thought of Supernatural...

I love how a guy can post one comment and have it get more than 30 likes, and post it again and get over 40 dislikes.

Like Keith Stone.

Well I would hope so. It would be hard to jack off to the image of your mom, if you weren't picturing her all smooth and lathered it buck futter.

How wa the awkward tension after that... Aha

That would make a good story to tell your dad.

Op is one sick muthafucka.

Do you know what literally means??

Yes. He does. That's the joke.

I'm thinking they should change YDI from "you deserved it" to "you dumb idiot"

Do you know what motherfucker means?

Lock your or do it your shower or something man

StormGirl142 24

I think you accidentally a few words.

14 the words are all there. What ? you mean to tell me that you can't see the letters 'door' and 'in' ? If you highlight the sentence, you'll be a able to see the missing words!!

14- You are amazing. Keep on keeping on.

tdawg4200 0

You're awesome.

TunechiXXL 0

Rubbing out shower babies?

omfg..... I facepalmed myself so hard I think I broke my nose...

250- Post that shit on FML

Idk why everyone thumbed down tune that made me laugh ass off

Oh I've seen this movie!! ....Pornhub right?

Great website

Youjizz. Better streaming lol.

How bout tube8?

This thread went to a dark place rather quickly.

What about animal farm hoes! AmIRight? Eh? Anyone...?

It's all about that xnxx brah

Naw pornhub wins. Haha I go on enough for autocorrect to guess what I was typing. Por...ahhh pornhub.

KuchkaNumberOne 2

Pornhub all the way.

Xtube is pretty decent.

Youporn is better

BeaterOfTheDrums 15

Spankwire does the job rather nice.

iiDangerCloseBK 6

Is it convenient that my like was the 69th?

Pornhub is good on a computer but tube8 wins on the phone ... You know for those on the fly moments

IAdminIFlow 0

surprisebuttsex.com is where its at. wtf r u all talkin about

This is a conversation i would Not like to take part in.

Spankwire anybody??

arlenb13 6

Lmfao man

n_epic_fail 14

149- because Justin Bieber doesn't use the web for his porn, he has his slaves go buy them at his favorite sex store.

tdawg4200 0

Haven't heard of some of these sites. Must check out.

So many porn sites... I know what I'm doing tonight

MissAimeeAngel 15

Xvideos, my preferred website ;)

jojimugo 20

Am. Ashamed at myself that am a frequent visitor on all websites

xboxman123 0

Pornhub is WAYYY better! But now it only gives you 5 videos a day -__-

tehrealone 6

Personally I prefer Wikipedia

lemonparty.org

Yep Love That One

120-I love xhamster man, it's the best

159- Yeah? Your probably jealous ;)

dtfickus 0

I love that and I've seen it too

Finally someone agrees with me. (And I am a girl btw..)

If you on da itouch.... Set safari to private mode, and BING!! UNLIMITED VIDEOS!!!!!!!!!

I have been on all of those listed

Way to amplify the situation weirdo.

IAdminIFlow 0

SURPRISE BUTTSEX!!!!!

FMLContinued 3

Wow.. :/ you gotta make sure there's no chance of you getting caught! Rule number one!

The risk of getting caught is half the fun. If you haven't been caught masturbating then you're not trying hard enough.

Rule number 2: if your parents walk in on you masturbateing you stare them in the eyes and finish like a champ

BeaterOfTheDrums 15

Rule # 2 in reality you try to hide it and look as though you just saw the girl from "the ring".

There is no way to defuse the "awkward tension" when a family member catches you masturbating...so next time don't bother.

It was a Freudian slip.

Haha, 69 thumbs up... Now watch as someone thumbs the comment up once more.

Top tip - stop masturbating when you say that OP that would probably have made it less awkward.

Lol 69 likes on this comment

your relationship will never be the same I'm afraid

Isa_fml 20

my brother's named fraser. and lives in BC. LITTLE BROTHER, NOOOO

There was a guy named Fraser whom I went to elementary school with in BC Canada... Hahaha!

Comment moderated for rule-breaking.

Show it anyway
KiddNYC1O 20

While fapping? That's just wrong.

jisaac09 25

Is it really wrong to think about Fraser's mom while beating it? Half of us do so what is so wrong with fraser doing it?