145
By Atomic_Tangerine - / Monday 29 June 2009 23:07 / United States
Add a comment
You must be logged in to be able to post comments!
Create my account Sign in
Top comments
By  Justboy  |  0

No worries mate, chin up! I much prefer small boobs on a woman its way hotter. And just think of the state the big ones are gonna be when they're older, no one wants to see that!

Comments
By  ChocolateHS  |  0

Thats why they created plastic surgery... there's still hope

Reply
  lakergurl91  |  0

I have three points that Id like to make: 1) The OP's mom is both stupid and shallow for thinking that the size of a girls breasts determines how "hot" she is!! 2)#34 needs to STFU because the size of a womans breasts is mostly genetic and thanks to your closed minded thinking women whos breasts are larger/smaller then a B/C cup feel like their weird...and theyre NOT!! 3)Breast size DOES NOT matter!! I have a pair of 38DDs and I dont feel like Im more attractive then a girl with 32As...its more about confidence and the way in which you carry yourself !! Id imagine that having big breasts is like having a big dick!! I mean it looks nice and is fun to play with but it also has its downsides!! So to all the girls with slightly smaller breasts BE HAPPY!! At least yours wont ever SAG!! Smile Jesus loves you =)

Reply
  iloveconcerts  |  0

i so agree with you #81. i have 38C's and i swear theyre getting bigger. everyone i know wants to have boobs like mine, its kinda annoying and embarassing hearing people talk about your boobs and saying how nice they are.

By  LP95  |  0

Lol...dont know what's worse...your mom saying you need boobs to be hot or her saying that you have none...probably the second though...

By  tallproducer  |  0

aww..i know how that feels my mom says things that are kinda messed up!LOL.but honestly you have nada to worry about. There are TONS of guys out there that like other things..i personally love my boobs LOL but my bfs an ass guy so even tho theyre big it dont even matter to him!

By  Justboy  |  0

No worries mate, chin up! I much prefer small boobs on a woman its way hotter. And just think of the state the big ones are gonna be when they're older, no one wants to see that!

Reply

so, you're saying small boobs on a woman is hot. does that mean small boobs on a man isn't and that you like big boobed men? :D

By  Phwow  |  0

Umm #10 ,what guy would prefer a flat girl

By  kewlcat  |  0

yeah my mom has huuuge boobs and shes always saying how she wants to get a breast reduction and big boobs tend to make you look fatter than what you really are.

Loading data…