205
Add a comment
You must be logged in to be able to post comments!
Create my account Sign in
Top comments
Comments
Reply

Fail. Tell him a false password (something that makes sense and can be easily remembered). once he says that the pass isn't working, be like "I swear that that's the right one." When you arrive back at work, type the actual password in very fast and try to move your body in a way so he can't see what you've typed. Then say, "Ohhhhhh. it needed 123 after it" or something. then when he gone, change THAT to the password.

Reply

lmaoo that's funny : P but it's kind of cute in a way.. but still creepy. You should have told him it was your dads grandfathers friends name ; )

Reply

#21 what's with you and Soviet Russia and good idea # 33 really good idea that's smart :)

Reply

@ #33 I was gonna say something similar to that but figured someone else mentioned it before me! Well said :)

Reply

Today, I found out the creepy girl at work uses my name as her password. FML. That's a real fml, not having someone find out youre a fucking weirdo, YDI for being fat too! pfft who eats lunch.

Reply

Or just be like, he's my cousin. I figured it would be easier to remember with a coworker who has the same name. Ha ha.

Reply

21 hahaha I think it's hilarious how everyone says "in soviet russia..blah blah blah" anyways op ydi for being stupid & being a baby by making your password after some dumb ass sexy punk

Reply

ydi.. I'm not sure why everyone is saying it is cute.. it's creepy unless your 12 or younger.. since it was posted on fml I'm guessing the guy thought it was weird and the op didnt play it off too well

Reply

Unless it was his full name (at which point you you'd earn full pledged stalker title), then you should have been able to talk your way out of that.

Reply

Aren't we all missing the boat here??? OP thought that she had to give the guy her password on the first place.

Reply

Say it's someone on your familys name. Unless OP made the persons first and last name. Lol it would have been worst if OP said their name with the persons last name.

Reply

ya seriously say it ire best friend or brothers name or something. even say it's ire boyfriends name and make em jealous

Reply

if he asked to use the computer ahead of time which is what it sounds like. then tell him you changed the password to his name so he could use it

Reply

#131 idk if he'd believe that OP actually took the time to do that lol, but it would be worth the try I suppose! Aghh that would be so embarrasing, especially if he already thought you liked him. Hopefully it's a common name though.

Reply

OP, I'm sorry but you kind of deserve it a little bit. I wouldn't say it's cute but, I wouldn't say it's creepy either. I guess depending on your relationship with this guy. If I found out my co-worker used my name as a password, I would be concerned lol.

Reply

hehe... I has the best password Evah. I don't use it anymore. but it's secure. f3u1c4k

Reply

hahaha "dumb ass sexy punk" I lol'd but...I kinda wanna know this OP's age, and dating experience level...it might explain it all. Otherwise, she's a stalker-san.

Reply

oh, that's a good idea. honestly, though, you shouldn't be using anyone's name as your password. that's incredibly unsafe.

Reply

sometimes unexplainable too cos evrything just comes so sudden. it is some form of confession too... lol

Reply

It probably still would've sounded pretty coincidental to the guy she was telling. And there's still a chance that he wouldn't believe her anyway, but I agee - Op should've at least tried that.

Loading data…