By Anonymous - 22/06/2013 05:01 - United States - Monterey

Today, my grandmother made a rule that every time we take a crap, she has to examine the turds to make sure they aren't big enough to clog up the pipes. I don't know what's worse: that she looks at my turds, or the fact that she actively comments on them. FML
I agree, your life sucks 49 231
You deserved it 3 610

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Perhaps you should talk to her about how absolute gross that is. Toilet time is private time

Your grandma thinks you are so full of shit you would clog her pipes?

Comments

Perhaps you should talk to her about how absolute gross that is. Toilet time is private time

What happens if they're too big for her preference? Edit: I didn't see #9 till after I posted this. But still.

chronickX 11

But is your toilet okay?

^But is your comment ok? (No).

iLike2Teabag 27

It should be. That's some real thorough inspection.

Why don't you guys get a plumber..

Because the plumber is too busy trying to rescue a princess from a giant turtle-dragon, because he's high on 'shrooms.

KiddoKS 19

You just need to buy the "double impact" drain clogger. If you do, two hot plumbers come over to clear the drain for free. Don't you watch tv?!

Pwn17 25

This is a shitty si- *gets shot*.

flockz 19

*gets bleach and towels*

tj5810 21

*Starts the car, pops the trunk* Hurry, we don't have much time. :P

iLike2Teabag 27

Damn! Here comes the po po! There's no time! *pours gasoline* *strikes match and drops it*

woop woop... see the match lit and fire start... fires 4 shots... you dead

hellobobismyname 24

*shoots with tranquilizer (because murder is wrong, kids) and leaves body in lewd position for everyone to see. *surround myself with an impenetrable force field in case someone tried something.

iLike2Teabag 27

Please. The one time ain't never gon take me alive.

Your grandma thinks you are so full of shit you would clog her pipes?

I have to admit, I was reading a little fast and thought it said that whenever OP talks crap at first...

flockz 19

"your logs are looking a little runny Timmy. i told you that you needed to eat your greens!"

Ahhh the texture :-/

deepunder 17

Grandma:They're looked big today. Better throw'em at those trespassers! Op:but those are my friends! *action ensues LATER Grandma: want to play cards? Op:Not like I got friends to talk to...

Zimmington 21

His Grandma: "So you've been eating all of your corn. Good!"

If I were u I'd go to public washrooms more often

What would she do if they are actually big enough to clog up the pipes?! I hope no spoons are involved!

KiddoKS 19

Exactly what determines too big? Is it total volume or the sizes of individual pieces? Does density matter ( sinkers vs floaters)? I'm really curious about her formula :)

IHeartBlueJay 14

I was wondering the exact same thing

Poor OP, I'd be mortified