By rachiej8 - 10/06/2012 04:13 - United States - Fairlee

Spicy
Today, my boyfriend and I tried to have sex for the first time. Everything was going well, until he tried to put it in. A few minutes later, he said "It's not hard enough." We tried for another half hour to fix that. We ended up eating ice cream. FML
I agree, your life sucks 36 756
You deserved it 5 479

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Doesn't matter; had snacks!

Ice Cream makes everything better.

Comments

Ice Cream makes everything better.

What flavour of ice cream?

p3mguin 7

Mint chocolate chip. YAY BUDDY!

thiscrazything 1

Did you get hard or soft ice-cream?

Grown ups get wasted on ice cream

aaahhhfire21 0

Hmm next time just blow him guaranteed concrete

I guess they both got something soft and creamy that evening.

I wanna get chocolate wasted!

bengermin 5

They're from Vermont, the land of Ben and Jerry's! ...I'd bet all sorts of emotions are worked out over ice cream there.

The story goes that ben and jerry tried to get it on, but ended up making ice cream instead. So yeah, ice cream > sex

New version of that song, "birthday sex"

I bet OP had an orgasm in her mouth after eating that ice cream. So it a win win

"Doesn't matter, had ice cream"

alexm501 0

You're a nice girl....

Comment moderated for rule-breaking.

Show it anyway
anoellem 1

Wtf?

I've reread this six or seven times, and it makes less and less sense...

alstbv12 13

It essentially means that ops boyfriend can't get hard for women and that maybe he should try his luck with men...dont worry. I speak the language of the dumb.

Ahh, a translator.. FML needs more of you.

I think it is also suggesting that that different guy be her own brother. In which case I am inclined to smash my head against hard objects even more.

36- or just less stupid people

Guys. People like #6 breed, and vote. We are fucked........... #6. I have a question. Why.... Are you?

6- Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Doesn't matter; had snacks!

challan 19

I spit out my juice laughing.

But I'm lactose intolerant. Doesnt matter ; had snacks! I just had snaaaaacks! And it tasted so great! Felt so gooooood, yeah... ...

reddudeover 2

64 - Trying a leetle too hard, you almost come across as rabid.

Rocky007 15

Funniest comment I've seen on FML. Nicely played!

bluekid7 5

Talk about soft-serve

This is why I wish we could favorite comments. XD You win some internet.

Erectile dysfunction.

No. This happened to me the first time I had sex. Both me and my partner were virgins and as such we were very nervous about it. Now though I never have a problem and me and her are VERY VERY sexual.

How exactly does one manage to be "very sex" ?

I'm stuck at "fairly sex". Need to take the next step up.

Lol sometimes too much sex can do that too, found it out on our honeymoon. But it is most definitely not erectile dysfunction!

How old are you? Maybe he needs to see a doctor?

yoursucklives 36

my boyfriend had a hard time putting it in for the first time too. just try to be as relaxed as you can. aaaaand your solution with the ice cream is genius.