By squishy - 18/11/2009 21:11 - Canada

Today, I woke up with a ridiculous hangover and no memory of last night. I called my friend who told me that I was so trashed I ended up eating all the hamburgers and chicken fingers in her fridge. I've been a vegetarian for 15 years. FML
I agree, your life sucks 13 919
You deserved it 51 088

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

WTF, what does it have to do with each other? What, yeast are animals, or? Please, enlighten me.

that's vegeterrible!

Comments

GAH! GAG! FYL.

Guess you got it out of your system

What is so bad about eating meat one day in your life lol?

Actually it's very harmful. If you don't eat meat for many years of your life, you can get VERY sick from it. It's like a foreign object in your body and it fights against it. Personally, I love meat. But this person deserved it because they got so smashed they had the munchies for things that make noise ;)

Stop hating on vegetarians. None of your arguments make any sense. Nothing defending vegetarianism makes sense, nothing opposing it makes sense. It's a personal decision, leave it to the individual. Sheesh, stop fighting over the Internet, its pointless.

I just don't believe this.. I think your friend was fucking with you. Ive been a vegetarian for 10 years and no matter how drunk I am, I have no interest in eating meat. When you decide you don't like something, you don't like something.

haha thats what you get for being a vegartarian. eat the food that god intended us to eat

46, perhaps OP actually does like meat? I know some wacko veggies who love meat but suddenly decide to get on a high horse and be all "DUN KILL DA AMINALS!!!11" and refuse to eat it... but still love it. Wackos, I know. 38 is right though. After you stop eating something (particularly a specific food group) for a very, very long time (years), it may be a shock to your system if you eat a ton of it. OP, you'd have more than a hangover if that were true.

lol thats funny

I've already heard this one.

Comment moderated for rule-breaking.

Show it anyway

WTF, what does it have to do with each other? What, yeast are animals, or? Please, enlighten me.

Well, at least you can't remember whether or not it tasted good! If you had a memory of it tasting fantastic, you'd want to eat more. See? Silver lining. :] Don't get trashed around meat in the future. [Boo, this wasn't supposed to be a reply. But yeah, I hear that there are animal by-products in some alcohol, but not most.]

Not in Jack Daniel's.. I checked!

I may have to check again, and again, but wait I think I drank some, I think I need a 6 pack to myself to find out lol

well, that's just the end of the world. maybe you shouldn't cope with your sad pathetic life by binge drinking, just sayin'.

HAHA!!! well now u no the heavenly taste of meat. so much for being a vegetarian :D

you wouldn't give in to your cravings in the right mind, so you did it when you were drunk. big deal? not exactly.

You know, it's been proven that your true feelings come out when you're drunk. Just sayin'. YDI for being vegetarian in the first place.

thats what you get for being a douch-ey vegetarian holy christballs... "BEING" DOESN'T FOLLOW 'I' BEFORE 'E' EXCEPT AFTER 'C' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

thats so weird!

Fail. That doesn't count when the root word (be) has a suffix (ing) added. (:

oh no the vegetarian king is going to kick you out of his kingdom for eating some animals!! big fucking deal. you're probably gonna feel like complete shit physically for introducing things into your diet in mass quantities that you've never eaten before. if you feel at all bad about yourself emotionally, then you might be an idiot. get over it, you were drunk, and it happened. you can't undo anything, and there is no point dwelling on it. go dry your eyes while i eat more of your precious little animals.