By Liz - 09/01/2009 08:54 - France

Today, I was teaching a class but kids were chatting. After 3 soap box speeches about "The next person who talks gets a note to take home," one kid looked right at me and went "meow". FML
I agree, your life sucks 27 134
You deserved it 7 570

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

the kid is a boss

that's what happens when you're all talk and no action. I liked the teachers that disciplined strictly more than the ones that would allow idiot classmates to do whatever they liked, personally.

Comments

the kid is a boss

haha you got owned OP, and the dude above me, blink 182 is amazing <3

haha agree

He's a boss ass bitch

that's what happens when you're all talk and no action. I liked the teachers that disciplined strictly more than the ones that would allow idiot classmates to do whatever they liked, personally.

Thank you. This comment is exactly how I feel. I hate the immature, worthless part of this society, even though it does consume much of it.

bitchy bitchy bitchy still bitchy (bitch song for people who aren't funny)

I know exactly how you feel...

AHHHHH!!!! NERD!!!!!!!!!

I agree except in some cases. In kindergarten during silent reading the next person who talked had to stand on a square for fifteen minutes. I yawned and didn't even make a sound doing it. Guess what I got to do

Awesome haha

hahaha sounds like something i would do.

The world needs more parochial schools. Corporal punishment works wonders.

Link5794 18

Corporal punishment is okay as long as the parent or legal guardian is the one delivering it, and as long as they are careful not to go too far. That's how I was raised, and my dad accidentally broke my hand. With a leather belt. Funniest injury ever. Anyway, it is not the right of a teacher to inflict corporal punishment. They should send a note home and let the parents decide whether or not to inflict minor injuries on their child.

Throw him out the window. That usually works.

Haha. I've had a similar situation. I said "the next person who makes a peep looses 20 points on the test" this smart ass goes "Peep". I said "Aaaaand now you have a 90, good one" He said "Peep, peep". I responded with "that's now a 70, wanna keep going? Your grade can't take much more of a hit." He didn't peep anymore.

That's not legal.

Yes it is, it's also very effective.

@ #11: "'Aaaaand now you have a 90, good one'". I'm no teacher, but doesn't 100 points - 20 points = 80 points?

Hmm. Couldn't it have been a 200 point assignment? You didn't think of that, I guess.

yeah because typos don't ever happen if you're a teacher. just sayinggggg!

Oh well, at least he followed through..

It says the child peeped three times. 100-30=70, genius.

lol you should react as Eric Cartman: "Respect My Authority!" and give them a smack on the head with a baseball bat

Holy shit, funny. XD

haha, this reminds me of my algebra class when we had a student teacher

are you Mrs. Eisen!?!??!?!?