Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

She must if been talking very fast... Did she rap it to you?

"Now let me tell you about my child, Wanted to have her aborted, 'cuz she wild, The father sucks, he looks like a duck, owns a shitty pick-up truck, and the pregnancy was terrible, the birth? Unbearable. The worst part was when I had to pee, Couldn't just sit down I had to lean, If I made a mess I would have to clean, It, yes, clean it all up, Fucking smelled terrible; made me throw up, So what's up? I would like to order my meal, Chicken wings with fries, sounds like a nice deal, I would also like some coke, No ice 'cuz I easily choke, I'll also like some salad on the side, trying to watch my weight, I'm not trying fat up again 'cuz I'm on a date."

Comments

She must if been talking very fast... Did she rap it to you?

When you're in retail time goes slow enough for everyone to tell you their entire life story....unless you're on break, then it's over in 2 minutes.

"Now let me tell you about my child, Wanted to have her aborted, 'cuz she wild, The father sucks, he looks like a duck, owns a shitty pick-up truck, and the pregnancy was terrible, the birth? Unbearable. The worst part was when I had to pee, Couldn't just sit down I had to lean, If I made a mess I would have to clean, It, yes, clean it all up, Fucking smelled terrible; made me throw up, So what's up? I would like to order my meal, Chicken wings with fries, sounds like a nice deal, I would also like some coke, No ice 'cuz I easily choke, I'll also like some salad on the side, trying to watch my weight, I'm not trying fat up again 'cuz I'm on a date."

bravo #30 very nicely done.

45 - That was way more than 30 seconds.

46. It was OP's rap retort to the customers 30 second spit. Or just a floating omniscient rapping narrator for the encounter.

I'm gunna shoot some shit. Only got 30 seconds with my waiter. I'm, I'm, I'm blunt an' lookin for a sum up. This is fucking awkward. Walk up to my table like What up? I got a big gut. Nah, I'm just pregnant. I got some sperm from a shit pop. Sittin on the toilet is so damn nasty. I be like, damn, it really hurts when I go pee.

Did I just read the entire first Harry Potter book?

#45 that may just be the longest comment I've ever rapped in my mind

45 - I'm sure your comment was amusing, but frankly, I am far too lazy to read it all!

70, you dont have to read it... it is much more fun to rap it

She must speak really fast for her to divulge so much info in half a minute.

Well it must be pretty easy to say, "Hey, I was pregnant it was hard to pee it was like a (insert sensation here), and I honestly should have aborted her because I hate the father he's a bitch."

Some people don't know how to spare others their life details.

Hey, I love spilling my life story to random people. Unfortunately, they usually start running when I begin to sob and scream "I just want someone to love," and try to grab them in a hug.

Some just don't deserve to reproduce..

I work as a cashier at a retail store. You would be surprised how often this happens.

She should get a job reading the terms and conditions at the end of commercials

LOL must admit that made me laugh

You should have told her how it feels to pee when you have a boner Seems legit

Except OP is a woman...

actually, it's hard for women to pee when aroused/post-orgasm as well

11-Still, I think the lady would already know how that feels

#11 Is it? Peeing is the only thing I feel like doing post-orgasm. lol

11 - it's not that it is hard to pee, but rather the trajectory and aim are completely effed up.

really? it usually takes me a second to get going after haha but it is a good thing to do post-sex! (no utis)

Bitches be crazy now a days

Witches* Stay in character, Harry!

everyone is crazy every day

what kind of service prompted that response?

I'll guess: she didn't like the food or your service & hated the restaurant as well.

wow, F the childs life. I feel so bad for him or her. I would have recommended adoption.

You should have served her decaf.