84
By mmmretail - / Saturday 25 May 2013 05:09 / Australia - Bairnsdale
Add a comment
You must be logged in to be able to post comments!
Create my account Sign in
Top comments
By  MrSassypants  |  31

"Now let me tell you about my child, Wanted to have her aborted, 'cuz she wild, The father sucks, he looks like a duck, owns a shitty pick-up truck, and the pregnancy was terrible, the birth? Unbearable. The worst part was when I had to pee, Couldn't just sit down I had to lean, If I made a mess I would have to clean, It, yes, clean it all up, Fucking smelled terrible; made me throw up, So what's up? I would like to order my meal, Chicken wings with fries, sounds like a nice deal, I would also like some coke, No ice 'cuz I easily choke, I'll also like some salad on the side, trying to watch my weight, I'm not trying fat up again 'cuz I'm on a date."

Comments
Reply
  xlord  |  27

When you're in retail time goes slow enough for everyone to tell you their entire life story....unless you're on break, then it's over in 2 minutes.

Reply
  MrSassypants  |  31

"Now let me tell you about my child, Wanted to have her aborted, 'cuz she wild, The father sucks, he looks like a duck, owns a shitty pick-up truck, and the pregnancy was terrible, the birth? Unbearable. The worst part was when I had to pee, Couldn't just sit down I had to lean, If I made a mess I would have to clean, It, yes, clean it all up, Fucking smelled terrible; made me throw up, So what's up? I would like to order my meal, Chicken wings with fries, sounds like a nice deal, I would also like some coke, No ice 'cuz I easily choke, I'll also like some salad on the side, trying to watch my weight, I'm not trying fat up again 'cuz I'm on a date."

Reply
  rg350dx  |  29

I'm gunna shoot some shit. Only got 30 seconds with my waiter. I'm, I'm, I'm blunt an' lookin for a sum up. This is fucking awkward. Walk up to my table like What up? I got a big gut. Nah, I'm just pregnant. I got some sperm from a shit pop. Sittin on the toilet is so damn nasty. I be like, damn, it really hurts when I go pee.

Reply
  Lacist  |  19

Well it must be pretty easy to say, "Hey, I was pregnant it was hard to pee it was like a (insert sensation here), and I honestly should have aborted her because I hate the father he's a bitch."

Reply
  Welshite  |  39

Hey, I love spilling my life story to random people. Unfortunately, they usually start running when I begin to sob and scream "I just want someone to love," and try to grab them in a hug.

By  nietzche  |  8

You should have told her how it feels to pee when you have a boner Seems legit

By  harrypotter955  |  19

Bitches be crazy now a days

Loading data…