Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

well that was stupid, things don't disappear after a wave of your magic finger

Lmao omg thats funny as crap

Comments

well that was stupid, things don't disappear after a wave of your magic finger

I've so done this before... twice. people make fun of me for it all the time.. you have to learn to laugh at yourself OP

lmao.. I wish I was there(;

haha , so true !

lol I agree with missbunny you should just learn to laugh at yourself :)

happened to me too!

missbunny is pretty.

missbunny is freaking hot!!!

haha. and witty. lol

Omg I didn't know that blonde asians existed =O

thanks :) 89 made me laugh so hard bahah.. wasn't aware I looked asian.

I uhh don't see the aisian XD

asian?!? WHERE! jk I have done that so many times hahahaha never gets old

lol i twas talking about OP

oh my gash sounds like something I witnessed....or done....lol

104 OMG!!! I just had a huge blonde moment!!!!!!! I totally understand what you said now!!!

HA!!!! lol #1

missbunny looks like k$sha

Ke$ha is so damn hot

Lmao omg thats funny as crap

Funny as crap? Hah.

yeah some people find it fun to play with crap >_<

It doesn't mean you like playing with crap if you say "that's funny as crap" Are you guys mental or something??

49, it's called sarcasm.

it's so sad how people are dumb enough not to understand that this is sarcasm. where is your guy's sense of humor?

haha that sucks. it happens to all of us so don't worry you'll fine.

Edit: I zoned off apparently, I thought I was on a different post. I am very klutzy myself, but I just laugh it off...there's no reason not to.

hasnt happened to me

seriously is this what we've become?

obviously so...

this has ydi written all over it

or is it an FML to the glass door?

Don't worry OP, I'm sure the time will come when your friend will walk into a sliding glass door and hopefully you will be there.

Your tattoo is so nice

awsome tattoo.

I bet your friend have had a incredibly funny time. You're so hilarious OP, keep up the good work.

Uh, first time you banged into it must have been such a hard hit, that you lost some short term memory...which caused you to forget you banged into it in the first place. Which is why you banged into it again? haha

I'm pretty sure if you hit glass too hard it will break, otherwise if you keep hitting it you must be pretty fucking stupid

34. we all make mistakes. does that mean that we are all fuckin stupid?

yes. yes it does

this comment is very dirty ;)

that's freakin funny!

Natural selection.