Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

I'm gonna invent something to prevent this from happening. I'll just drape some long pieces of fabric over a rod screwed into the wall above the window that can be adjusted to cover x amount of the window. I'll call it a curtain. I'LL MAKE MILLIONS.

Your naked butt has eyes? How do you know he was still there? Maybe he jumped to his death after seeing your nasty body.

Comments

cool dude. I bet he got a raging erection.

Ewie. They were painting the balconies of my apartment building a few weeks ago, and my mom changed in front of the painters. o_o

doesnt OP leave the shower with a towel?

1st the worst!!!!!

D: how awful

I know, I'd feel so helpless :(

Who cares? It's just some random guy you'll probably never see again (until he comes back to clean ur window again). Lol

window cleaners dont respect privacy! poor you :(

Your naked butt has eyes? How do you know he was still there? Maybe he jumped to his death after seeing your nasty body.

this storie's hot, you made some poor window washers year!

I'm gonna invent something to prevent this from happening. I'll just drape some long pieces of fabric over a rod screwed into the wall above the window that can be adjusted to cover x amount of the window. I'll call it a curtain. I'LL MAKE MILLIONS.

hhhhhhhahahahaha

lmao that's great

lmao. I have one! a long piece of fabric that can absorb water. you can wrap it around yourself after bathing. I think I'll call it a towel. you just wait I'm going to be rich!! :D

best comment ever

#7 is a big win !! :D

lol epic win! xD

I'd buy it

I wonder if he was in the middle of hating his job when you happened to walk in nekkid, now he prolly doesnt mind it so much heh

he probably won't ask for a tip just ask to make sure that he cleans the same windows regularly. should have walked to the window and said, "so, how's the wheather outside? I need to know what I'm going to wear"

ahahaa omg i totaly would have done that:D

Oh wow you should be sooo embarassed, i mean, he might tell all your friends that you have a butt D:

I'm ganna go touch the butt.

Your picture matches perfectly xD

haha, this has happened to me before but instead of just one person getting the show 10 guys in my apartment building did